تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

دادگاه اعسار مهریه ادم

فردا دادگاه اعسار ادمه بابت پرداخت مهریه قبل ازاینکه من درخواست مهریه کنم رفته دادخواست اعسار داده

اقای وکیل برام لایحه نوشت فرستاد رو وات ساپ رفتم پیرینت گرفتم فردا میبرم میذارم روی پرونده 

نمیدونم چرا حس میکنم فردا ازاسترس نمیتونم از خودم دفاع کنم دعام کنین بتونم حرف بزنم وحرفام یادم نره 

همسایه طبقه اول با همون دوست ادم که من همش بهش میگفتم تو جای برادرمی همون که زنگ زده بود به زنیکه دوست دخترادم وبهش برگشته بود همونو میگم این دونفر شاهد فردای ادمند 

گذر زمان ادمها رو به ما نشون میده 

وکیل گفت دلیل خاصی برای اثبات حرفات نداری ولی تلاشتو بکن که قاضی متوجه صداقت گفتارت بشه خودشم تلاششو کرده که توی لایحه به قاضی بفهمونه ادم دروغگو هست از قاضی خواسته گردش حساب ودسته چکهای ادم رو بگیره دعا کنین دادگاه خوب پیش بره دعا کنین بتونم حرفامو بزنم 

استرس دارم محتاج دعای تک تکتونم 



نظرات 5 + ارسال نظر
اعظم 46 سه‌شنبه 27 فروردین 1398 ساعت 10:14

شما بهترین پشتیبان که خداست رو داری نگران نباش دادگاه رفتن اعصاب پولادین وصبر ایوب رو می خواد ان شاءالله شما پیروزید

ممنون بله اعصاب قوی میخوادانشالله .

حوا سه‌شنبه 27 فروردین 1398 ساعت 08:12

ان شاء الله که میتونی حرفات رو ثابت کنی...
برات آرامش از خدا میخوام
و برات صد تا صلوات میفرستم

ممنون حوای عزیزمیه جورایی صلواتهات جواب داد

تیام سه‌شنبه 27 فروردین 1398 ساعت 07:21

سلام بحق این ماه وروزهای عزیز حقانیت شما به اثبات می رسه.. امین

سلام .ممنون عزیزم.ا نشالله

سارا سه‌شنبه 27 فروردین 1398 ساعت 00:10 http://sara-and-dad.blogsky.com/

سلام
اسم دادگاه و که دیدم یهو نمی دونم چی شد که رو لینک کلیک کردم اومدم اینجا و یه کمی خوندم:(
دیدم بچه دارید.بچه تون کوچیکه؟ خداکنه اونقد کوچیک باشه که نفهمه داره چی میشه.خدا کنه.
ببخشید پیام دادم.

سلام .خوش امدی بله کوچیکه سه سال ونیمشه ولی متاسفانه میفهمه

نون سین سه‌شنبه 27 فروردین 1398 ساعت 00:03 http://free-like-a-bird.blogsky.com

حتما میتونی! روزای بدتر از اینو داشتی! از همشون به سلامت گذشتی!
چه اهمیتی داره شاهد اون کیه وقتی تو خدا رو پشت خودت داری که میدونه همه حرفات راسته! یکم رها کن خودتو پس ... بعدم... به نظرم اگر نکات کلیدی مهمی هست یه لیست بنویس که یادت نره و همشو بگی اونجا و جانندازی احیانا...

ممنون از این انرژی مثبت .اره اتفاقا یادداشت کردم فقط اخرش یه چیز مهم رو یادم رفت بگم امیدوارم موقع رای دادن لایحه روبخونند بعد تصمیم نهایی رو بگیرند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد