تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

حَیوان

یه ویدئو دیدم از یه روحانی که زن رو حَیوان نام برده برای نیازهای جنسی مرد اونهم بین اونهمه زن محجبه داشت سخنرانی می‌کرد من کاری به درست وغلط بودن اون ویدئو ندارم کاری هم به چگونگی تفسیروبرداشت زنها ندارم اما میدونم آدم تواین هشت سال جزحَیوان بودن بامن برخورد دیگه ای نداشته درست مثل یه طویله جورکردن ویه مشت کاه ریختن جلوم

نمیدونم چندنفر تون این ویدئو رودیدید ولی اوج غصه اشو من  خیلی وقته حس کردم 

نظرات 1 + ارسال نظر
طلا جمعه 20 مهر 1397 ساعت 09:43 http://tala1358.blogfa.com

سلام حوا جون امیدوارم بهتر باشی گل پسرت چطوره؟
حوامن اون کلیپو اصلشو دیدم روحانیه داره نقل قول میکنه فک کنم ،اما اون تیکشو برش دارن و پخش کردن,یعنی در اصل تو هینی نمیکنه

سلام عزیزم. ممنون میگذره. ممنون که اومدی گفتی. ولی خوب آدم دقیقا همین فکررودرباره من داره خدالعنتش کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد