تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

عادم همچنان عوضی ترین موجود پیش چشمم هست

عادم همچنان عوضی ترین موجود پیش چشمم هست
دادگاه یه دونگ خونه بود یادتونه ؟
بعد از یک سال با 25تا دستور جور وواجور از دادگاه تجدید نظر رای قطعی گرفت به نفع من 
رفتم بگذارم اجرا 
دیدم میگند پرونده دوباره برگشته تجدید نظر ویه مشکلی پیش اومده 
خواهان من بودم خوانده عادم حرفی از مادر عادم نبود 
یوهویی مادر عادم رفته رو همون پرونده همون شعبه تجدید نظر شکایت گذاشته که خونه ماله منه ودوباره داستانهای تکراری ولی اینبار وکیل گرفتند از فلان ارگان که دیگه حالم داره بهم میخوره از پخش لطف وعنایتشون 
پول بیت المال میره برای این کارا
قاضی وقت نظارت گذاشته بود برای مهر 1401چند روز بعدش پیامکش  اومد که برای اخر شهریور جلسه گذاشتند 
فکر کنم بدون شرح باشه بهتره 
خیلی هم خیلی جاها بی در وپیکره 
متنفرم از عادم وفک وفامیلهای متظاهر به اسلامشون 


سلامی دوباره

سلام به دوستای با معرفت خودم 

سر جابجا شدنم دور شدم از وبلاگ 

رمزشم یادم رفته بود 

الانم رمزشو نمیدونم کامپیوتر رو به نت وصل کردم ‌‌‌‌‌توش ذخیره بود  چون روی گوشیوروی لپ تاپ سیو نبود الان دزدکی کامپیوتر رو جابجا کردم که بتونم به وای فای متصل بشم بعد از اینکه کارم تموم شد باید برش گردونم سر جاش 

چون پسری توی ترک هست خخخ بالاخره تونستم از لپ تاپ وگوشی جداش کنم 

ولی کامپیوتر چون تو اتاق  به نت وصل نمیشه گاهی یک ساعت میره سرش که مشکلی نیست 

مشکلات همیشه هست مدلش عوض میشه واینکه اادمها. صبورتر میشند 

به غقب که نگاه می کنم خیلی سخت گذشته ولی دیگه خودپمو شماتت نمی کنم چ ا کم صبرم 

کی گفته کم صبرم خیلی هم خیلی جاها صبوری کردم وگذشتم از خیلی چیزها 

سعی می کنم به گذشته هرچند دیروز باشه کمتر فکر کنم ازبس تو مغزم دوران میکرد اینهمه درد ومرض به جونم افتاده بود دیر فهمیدم ولی بالاخره فهمیدم .

اگه پسری بیدار نشه میام پست بعد رو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مینویسم