تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

برای سارای عزیز

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

برای سارای عزیز

سارای عزیز لطفا یه کلمه رمز اینجا برام ارسال کن تا دریک پست مخصو ص خودت بهت رمز بدم .مارال جان یه راه ارتباطی پیدا کن دیگه به ایمیلم اعتباری نیست 

سفره ام جدا شد .

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

خدایا هوامیخوام برای نفس کشیدن

احساس خفگی میکنم 

دلم یه کم هوا میخواد 

دارم میمیرم ولی لامصب جونم تموم نمیشه 

خدایا شکرت ولی یکم بیشتر هوامو داشته باش 

چرا دنیای تو باهام یاری نمیکنه منکه دارم تلاش خودمو میکنم این دنیا چی از جون من میخواد تحمل بعضی چیزها خارج از توانمه 

خدا بهت احتیاج دارم به اندازه ی همه ی نفس هام به اندازه بودن خودت به اندازه خودت ازت کمک میخوام منه بی مقدار ازتو اندازه خودت خدایی میخوام توقعم زیاد نیست  به خودت قسم خیلی غریبم تونه خودم غریبم به کسی نمیشه گفت 

تف سربالا که میگن همینه 

من هرچی تلاش میکنم بیشتر کم میارم 

خدایا دوست داری همه مدام سرزنشم کنند بخاطر اینکه به تو امید دارم وتوهم هنوز جوابمو ندادی 

خدایا تا کافر نشدم دستمو بگیر 


عیدتون مبارک

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.