تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

ب مثل...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

رمز

مخاطبین عزیز، من فقط میتونم به بانوان وبلاگ نویس ویاکسایی که ازقبل برام کامنت می‌گذاشتند وامکان شناساییشون هست رمز بدم نمیخوام شرمنده ی کسی باشم  وضمنا اگه وبلاگتون به روزنیست هم نمیتونم بهتون رمز بدم برای تک تکتون احترام قائلم ولی منکه دارم ریز به ریز زندگیم رومینویسیم بهم حق بدید 

خواهش میکنم همه نظربدید حتی اونها که خاموشند

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

بچه ها من برای همتون رمز ارسال کردم بجز یه دوست عزیز که  توکامنتش براشتوضیح دادم.اگه کسی رمزبه دستش نرسیده دوباره برام پیام بذاره .


مریم عزیز پست بالا (جدید) روبا همون شماره تلفنی

 که دادی بازکن لطفا   اگرخوندیش اعلام کن لطفا 

ننویسید

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

من شجاعتر شدم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ یا مَنْ یَجْعَلُ الشِّفاءَ فیما یَشاءُ مِنَ الاَْشْیاءِ

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.