تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

پدرانه های مادری

یه جاهایی بابا ها زنده اند ولی به جای پدری کردن فقط مشغول هوسبازی اند به جای بچه اشون یه زنه دیگه رو تو اغوش می کشند  اونوقته که دیگه فقط مادر نیستی خودت هم نمیدونی کی پدر شدی .روز همه مادرهای بامعرفتی که  پدری کردن رو بلدند مبارک .

خدایا خودت ظهور کن

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سلام کرونا

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

قصه‌ انگشتی

یه قرارهایی بین  من وپسری هست 

مثلا قصه قبل خواب که اکثرا کارهایی که نبایدانجام میداده رو تو قالب قصه بهش گوشزد میکنم یا کارخوبی که انجام داده رو به شخصیت خوب داستان نسبت میدم اینجوری خودش دنبالش توضیح میده که یعنی مثل من مامان 

اکثرقصه هامونم با انگشتهای دسته وهرانگشتی یه شخصیته بیشتراز ۵تا شخصیت هم نداره 

امشب پسری داستان  خانم بزی رو با ورژن ۲۰۲۰تعریف کرد برام 

یکی بود یکی نبود غیراز خدای مهربون هیچ کس نبود 

یه اقا اقا گرگه بود که خوب شده بود وکار بد نمیکرد برای همین با خانم بزی ازدواج کرد 

یه دختر پیداکردند بنام شنگول یه پسر پیدا کردند که اسمش گرگی بود 

یه شکارچی بد هم بود که میخواست بیاد بچه هاشونو ببره ولی خانم بزی شاخش زد اقاگرگه هم انداختش تو گونی درشو گره زد انداختش ماشین بازیافت که ببرتش بندازتش تو اشغالا 

قصه ما به سر رسید کلاغه به خونش نرسید 

الان نتیجه این داستان رو شما بگید


خدایا دلم برات تنگ شده

همیشه میدونی هست 

براش تکراری نیستی 

لازم نیست بهش ثابت کنی که برای باهاش حرف زدن به اندازه کافی خوبی ودر شانشی 

در همه حال برات وقت داره 

بهت گفته در هر حالتی که هستی باهام حرف بزن 

گفته من همه زندگیتو میبینم لازم نیست تک تک  اتفاقات بدت رو تعریف کنی 

تمام ظلمهایی که بهت شده رو دیدم 

تمام حرفای بدی که بهت زده شده رو شنیدم 

تمام کتک هایی که خوردی رو شاهدش بودم 

هیچ وقت بهت نمیگه چون زنانگی بلد نبودی اون حق داشته از شب عروسی بهت خیانت کنه 

هیچ وقت بهت نمیگه چون اشپزی بلد نبودی پس حقت بوده دستت بسوزه 

هیچ وقت بهت نمیگه چون بچه دار نمیشدی حقت بوده سرت هوو بیاد 

وهیچ وقت بهت نمیگه چون خوشگلتراز تو توی خیابونه دیگه شوهرت حق نداره تورو بخاطر ذات تنوع طلبیش دوست نداشته باشه 

اون خیلی مهربونه 

امشب خیلی دلم گرفته 

از اون لحظه هاست که دلم میخواد خدا دست نوازشش رو روی موهام بکشه وبگه حوا تا منو داری غم نداشته باش خودم تلافی همه لحظه های سختتو سرش درمیارم 


خسته نباشم

یه معجزه شد وامروز ظهر اب قطع نبود منم بااینکه کمی کسالت داشتم شروع کردم به کار کردن اول رو فرشی وپتوهارو توی حیاط اونم با اب سرد شستم بعدم سرویس حمام ویخچال واشپزخانه خونه مامان اینارو غذا هم پختم والان یک عدد خسته وکوفته درحال غش کردن کنار بخاری هستم  خودم باورم نمیشه چند ساعتی از نعمت  اب محروم نبودیم 

وقتی پسری بد غذا میشه تنها راهش اینه همون غذا رو با کمی پنیر پیتزا اسنکش کنم حالا حتما هم نباید نون اسنک باشه 

الان بانون معمولی وکمی سبزیجات وپنیر پیتزا  یه شام مقوی براش درست کردم اینجوری بدون اعتراض غذاشو میخوره 

امار کرونایی

دیروز تاحالاعده ای از  ادمهای معروف یا ازمایش کروناشون مثبت شده یا فوت کردند که جمعشون با امار اعلامی از سوی شبکه خبر نمیخونه .

یا ما ساده ایم که اخبار رسمی رو باور می کنیم 

یا بازم ساده ایم که اخبار دنیای مجازی رو نگاه می کنیم .

این وسط اگه کسی اعلام میکرد که چند نفر از انفولانزا ، سرطان،دیابت یا حمله قلبی یا حتی تصادف کشته شده اند  چیکار می کردید.