تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

رای تجدید نظر اعسار

بالاخره رای دادگاه تجدید نظر این اعسارشم اومد که خداروشکر رد شد منتظرم دوباره اعسار بزنه با این قانونهای گل وبلبل 

واقعا مسخره است 

مثلا میخواند امار طلاق بیاد پایین مثلا گندی که با این گرونی به راه انداختند میخواند زنها با مهریه گرفتن گندترش نکنند 

همین کارها رو میکنند که دختر پاکی مثل یگانه باید اون راه رو انتخاب کنه 

هر لحظه زندگیم باعث شده از ته دل امام زمانمو صدا بزنم 

توکه میگند وقتی میای دیگه هیچ زنی غصه نداره کجایی پس 

نذار بهم بگند عقب افتاده نذار بهم بگند امل نذار بهم بگند که فکرت پوسیده است تو ابرومو بخر من به تو وظهورت دلم خوشه وگرنه هیچ بنی بشری تو دنیا نمیتونه کمکم کنه منو ناامید نکن   

یا صاحب الزمانم یا امید این روزهای تلخم  به همون اسمت هم ارامش می گیرم 


دادگاه یک دانگ خونه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دعاهایی که میسوزونه

دوروز پیش به پسری میگم عیده هرچی میخوای دعا کن خدا بهت عیدی میده

میگه خدایا به بابامعقل بده دوباره با مامانم ازدباج کنه به مامانمم یه عالمه پول بده هرچی دلم میخواد برام بخره 

بعد بهم میگه توهم به خدا بگو که زودتر بشنوه 

الهی بگردم تصورش از خدا چیه شاید که نه حتما خدارو اشتباه بهش نشون دادم 

میگه مامان من فقط یه ارزو دارم که تو دوباره با بابا ازدباج کنی 


الهی مادر بمیره برات 


نتم ضعیفه چون توی زیر زمینم هر چند وقت یبار اینطور میشه مدیرمون صداش دراومده اشک منم دراومد 

خب به من چه من چیکار کنم 

هی میگه یه فکری برای خودت بکن 


یکشنبه دوباره دادگاه کوفتی دارم 

چقدر درهم برهم نوشتم 


جلسه تعدیل نفقه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.