تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

عادم همچنان عوضی ترین موجود پیش چشمم هست

عادم همچنان عوضی ترین موجود پیش چشمم هست
دادگاه یه دونگ خونه بود یادتونه ؟
بعد از یک سال با 25تا دستور جور وواجور از دادگاه تجدید نظر رای قطعی گرفت به نفع من 
رفتم بگذارم اجرا 
دیدم میگند پرونده دوباره برگشته تجدید نظر ویه مشکلی پیش اومده 
خواهان من بودم خوانده عادم حرفی از مادر عادم نبود 
یوهویی مادر عادم رفته رو همون پرونده همون شعبه تجدید نظر شکایت گذاشته که خونه ماله منه ودوباره داستانهای تکراری ولی اینبار وکیل گرفتند از فلان ارگان که دیگه حالم داره بهم میخوره از پخش لطف وعنایتشون 
پول بیت المال میره برای این کارا
قاضی وقت نظارت گذاشته بود برای مهر 1401چند روز بعدش پیامکش  اومد که برای اخر شهریور جلسه گذاشتند 
فکر کنم بدون شرح باشه بهتره 
خیلی هم خیلی جاها بی در وپیکره 
متنفرم از عادم وفک وفامیلهای متظاهر به اسلامشون 


نظرات 1 + ارسال نظر
خورشید چهارشنبه 20 مهر 1401 ساعت 15:06 http://khorshidd.blogsky.com

حوا جان چه خوب که نوشتی
و چقدر دلم سوخت که بعد این همه مدت مشکلات هنوز هست
امیدوارم یه روز پستی بزاری پر از خبرهای خوب

سلام عزیزم مرسی .وبلاگ جدیدم خبر خوب نوشتم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد