تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

برای مهریه امروز رفتم سوال کردم باید 3/5%مهریه رو بابت هزینه اول بپردازی که میشه حدود 14 تا 16 میلیون بستگی داره پولش رومطالبه کنم یاطلاها رو

خدالعنت کنه آدم رو

یک ساعته به خودم دارم چیز میگم 

موقعی که نفقه روگذاشتم اجرا درخواست اجرت المثل ندادم 

حالا دوباره باید اقدام کنم 

نظرات 4 + ارسال نظر
حوا دوشنبه 23 مهر 1397 ساعت 08:16

عجبا... دادگاه فقط پول میگیره...
باید همه ی این پول رو یک جا بدی؟
بعد اونوقت چقدر از مهریه ات رو میتونی بگیری؟ همه اش رو یا یه درصدی اش رو؟

دادگاه ماله خودش رونقدی میگیره ماله زنها روقسطیمیتونم اعساررد کنم ولی اگه آدم بیاد بگه من خونه دارم چیکارکنم خونه ام ارزشی نداره ولی هنوز کلی قسطهاش مونده هرچقدرازمهریه روخواستی میتونی مطالبه کنیدبستگی داره طرفت چجوری تودادگاه عمل کنه

اعظم 46 یکشنبه 22 مهر 1397 ساعت 09:42

ای وای دادگاه رفتنم دنگ وفنگ خودش رو داره
خدا بهت صبر بده

ارهدعاکن

حوا یکشنبه 22 مهر 1397 ساعت 08:39

این پول رو بابت چی باید بدی؟ و به کی بدی؟

هزینه دادرسی هست باید به حساب قوه قضائیه فکرکنم بریزیم

لیلی شنبه 21 مهر 1397 ساعت 19:54 http://www.cafeleyli.blogfa.com

حالا می خوای چیکار کنی؟!

توپست بعدی مینویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد