تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

بی حالم

دیروز کلی حرص خوردم داداشم میگه اینجوری باشه توبرو چک آدم روبذاراجرا هزینه اش کمترمیشه 

قبلا با یه وکیل درمورد هزینه مهریه حرف زده بودم گفته بود اعصار ردکن ولی من یه خونه دارم که البته هنوز سند نزده شده براش واینکه پول دارم که  یکساله گذاشتم توبانک تا باسودش وام مسکنم روپرداخت کنم خوب مسلما آدم تودادگاه اعصار این چیزا رومیگه واحتمالا اعصارم قبول نمیشه امروز هم قراره برم حضوری با یه وکیل دیگه مشورت کنم هم برای دادگاه فردا که چجوری باید حرف بزنم هم برای اینکه ببینم مهریه روبذارم اجرا یا چک آدم رو ،همون چکی که پارسال سفیدامضا برای تضمین کارهاش بهم داد. اون وکیله هم گفته بین 50 تا 100 بستگی داره چی ازش راهنمایی بخوام حق مشاوره اش میشه 

دیگه مثل قبلاًها نیست برای به اجرا گذاشتن مهریه باید تشریف ببرم دفترخانه ای که ازدواجم ثبت شده ویه برگه ازشون بگیرم بخاطراین کار، صبح رفتم دفترخانه از 8 منتظرشدم تا 9 بازکرده یه نفرداشت تمیزکاری می‌کرد گفت حاج آقا 11 میاد تا قبل ازاذان حدودا 70 تومن هزینه اش میشه تازه وقتی برگه روگرفتی همون موقع هم باید بری دادگاه اقدام کنی منم دست ازپا درازتر برگشتم گفتم بذارعصرباوکیل مشورت کنم بعد ببینم باید چیکارکنم 

همش استرس 

فردا رودارم 

آدم یه خط قدیمی داشت ازاون خط دائمی ها ی قدیمی که هیچ وقت ندیدم باهاش به این زنها زنگ بزنه 

حالا رفته جایگزین سیم کارت ایرانسلی کرده که اکثرا بااون زنگ میزنه به این زنها 

البته باهمون تلگرام قبلیش چون همون عکسای پروفایل قبلیش سرجاشه فقط شماره اش عوض شده  این آدم واقعا حالش خوب نیست انگار 

همیشه خط اعتباری ایرانسل استفاده می‌کرد که دربهترین حالت 100 تومن پول شماره خاصش رومیداد 

برای اولین بار خواهش کرده پسری روببینه ولی همچنان نمیخوام ببینش تا دیگه بقیه کارهاشو به پسرش ترجیح نده ودست ازدروغهاش برداره 

هزینه ای که برای مهریه گفتم فقط شامل سکه ها میشه نه کل مهریه ام یعنی اگه فقط سکه هاشو بذارم  اجرا 

مملکت اسلامی ما قانونهاش اسلامی نیست وگرنه برای گرفتن نفقه نباید زن رومجبور به ادامه زندگی بکنند وگرنه برای گرفتن حقت نباید اینقدر هزینه کنی انگاردارند تجارت می‌کنند همش یکی دوجلسه دادگاه وامضا کردن چندتا برگه باید اینهمه هزینه ی دادرسی داشته باشه تازه همه کارش روهم که خودت باید انجام بدی کارمندهاشم که حقوق ثابت می‌گیرند پس این هزینه ها ماله چیه 

من نمیدونم این زنها که مهریه اشونو اونم باوکیل میرند می‌گیرند چجوری می‌گیرند 

احساس میکنم زیادتراز حدطبیعی بی دست وپا شدم زیادی بی عرضه ام انگارنه انگار خودم یه محل کاررو نزدیک ده سال روانگشت خودم میچرخوندم 

اصلا دیروزتاحالا بیخودی بی حالم حوصله ندارم ازجام تکون بخورم 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد