تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

تولد تکراری

بادوتا وکیل دیگه که دوستام معرفی کردند تلفنی حرف زدم 

توهزینه ها که چک ومهریه زیاد فرقی باهم ندارند این ازاین

دوم اینکه کلا از دادگاه فردا ناامید شدم یکیشون فقط گفت اونجا بگم که اگه برگردم سرزندگیم چی چیه شرافتیم به خطرمیفته واون چی چی روهرچی به مغزم فشارمیارم یادم نیومد روم هم نمیشه دوباره زنگ بزنم ولی دیگه حضوری پیش کسی نرفتم که 50 تومن از دستم بره همه حرفاشون مثل همه


بیخیال که زندگیم گنده گنده 

بیخیال که امشب شب تولدمه درست مثل سال پیش وسالهای پیشترش بازم دلم پرازغصه است 

یادم میاد سال پیش که عکس پروفایل آدم روعوض کردم و دوست دخترش بدش اومده بودکه چراآدم تولد همسرش رواونطوری تبریک گفته وباهم دعواشون شده بود وبعد که آدم اومد خونه دست گل برام خریده بود انگار عقده ایم که بااون دست گلش کلی بدوبیراه ودادوهوار کرد سرم

بیخیال که امشب 33 سالم میشه ومن اندر خم یه کوچه ام 

بیخیال که چندتا زن مثل من توحسرت یه تبریک خالصانه ی ازروی عشق همسرشون موندند 

بیخیال که یه مرد تمام زنونگیتو به با دمیده تا مبادا چینی احساس دوست دخترش ترک برنداره

چندتا زن تودنیا هستند که شبهای مناسبتی یه زن روازش می‌گیرند 

الهی آدم نصیبشون بشه یبارم اونها طعم حوا بودن روبچشند 

بیخیال که سالهاست چنین شبی بغضهایی که روهم تلنبارمیشند رومیشمرم ومیگم بیا امسال هم کسی اینجا روخالی نکرد 

روز وشب تولد مهم نیست مهم روزهاییه که یه مرد پای حماقت وهوسش سیاهشون میکنه 

امشب توسل پیدامیکنم به دستای کوچولوی حضرت رقیه 

بااینهمه استرس ازپروتر شدن آدم بخاطر نتیجه دادگاه باوجود هرنتیجه ای که میتونه داشته باشه دلم میخواد دامن کوچولوش روبگیرم وبگم توامشب برام دعا کن 

یادم به حرف خواهرشوهر که میفته اونموقع که قرارمنع تعقیب برای شکایت نامشروع آدم صادرشده بود گفت بیا دیدی شکایتتم به جایی نرسید بغضم میشکنه اشکم دونه دونه میشینه روصورتم چرا اینا تمومی نداره چرادلم اروم نمیگیره 


میشه خواهش کنم شماهم امشب متوسل به عزیزکرده ی امام حسین بشیدوبگید برای حوا وارامشش دعا کنه 

تنها امیدی که وکیلها بهم دادند اینه که باتوجه به بند 9 سندازدواج من میتونم طلاق بگیرم 

امشب دلم میخواد یکی باشه بهم بگه حوانترس من با توام من میدونم توچه سختی‌هایی کشیدی توچقدراین مردروتحمل کردی دلم میخواد بهم بگه بهت قول میدم سال دیگه شب تولدت فقط بخندی 

چندشب پیش پدربزرگم اومد به خوابم سرحال بود کت وشلوار پوشیده بود ازراه که رسید گفت حوا باباجون بیا بغلم ببینم چی شده ومن انگار که بچه شده باشم پریدم بغلش 


نظرات 9 + ارسال نظر
ویرگول چهارشنبه 25 مهر 1397 ساعت 15:15 http://haroz.mihanblog.com

حوا بیا بگو چی شد؟ دلم شور میزنه.

ویرگول عزیزم ببخش که دیر کردم پسری دوباره سرماخورده دستم بنده اونه ویه چیزای دیگه که باید حتما تعریف کنم

نیلین چهارشنبه 25 مهر 1397 ساعت 06:21

حوا جان تولدت مبارک عزیزم انشالله تولد سال دیگه حال دلت خیلی خوب تر باشه انشالله همیشه سالم باشی وسایت بالا سر گل پسری ودر مورد مهریه همین جوری هست منم یه بار اقدام کردم گفتن باید فلان قدر بدی منم اگه داشتم که مهریه احرا نمیگذاشتم همه چیز به نفع مردا هس زن اصلت حساب نمیشه

ممنون نیلین عزیزم زنده باشی الهی توهم درارامش باشی. به یادتم همیشه . دادگاه لعنتی خیلی دوندگی داره اونم باوجود یه بچه و جوناجوراطرافم

تیام سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 05:29

انشالله به حق این شبهای عزیز حاجتتونو از حضرت رقیه میگیرید.......تتولدتون هم مبارررررررررررررررررک

انشالله ممنون

فاطمه سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 01:28 http://taghdireman.mihanblog.com/

عزیزم تولدت مبارک.
ان شاالله به حق همین شبا زودتر مشکلت حل میشه و به آرامش میرسی...
ان شاالله یا زودتر از شر آدم خلاص شی یا اون سر به راه شه و زندگیت آروم شه...

ممنون فاطمه جانممنون ازدعای قشنگت انشالله.

khatoon دوشنبه 23 مهر 1397 ساعت 20:16 http://khaterat-engineer.blogsky.com

راستی تولدت مبارک حوا جانم
بدون اینجا دوستانی داری که همیشه به یادت هستند و دعات میکنند در شادی ها و غم هات شریکن

ممنون عزیزدلم منم به یادتونم بخدا نمیدونم محبت شما خواهرای گلمو چجوری جبران کنم خداشما روبرای من حفظ کنه

khatoon دوشنبه 23 مهر 1397 ساعت 20:10 http://khaterat-engineer.blogsky.com

حوا جااااان
با متنت اشک ریختم با تمام وجود برات دعا میکنم این کوچولوی سه ساله امام حسین جوابت رو بده

عزیزمممنون ازاینکه به یادمی

نیسا دوشنبه 23 مهر 1397 ساعت 10:53 http://nisa.blogsky.com

حوای عزیزم تولدت مبارک. این روزها می گذره و من مطمئنم روزهای خیلی خوبی برایت خواهد آمد. خوبی روزگار اینه که خوب و بدش می گذره و موندنی نیست. آرزو می کنم روزهای خوب زودتر برسه و از این غصه ها زودتر عبور کنی. درکت می کنم دوست خوبم. اگر قابل باشم از ته دلم برایت دعا می کنم.

ممنون نیسای مهربونم. زنده باشی کاش زودتربگذره داره با زجرمیگذره ممنون گلم محتاج دعای تکتکتونم

اعظم 46 دوشنبه 23 مهر 1397 ساعت 07:41

ان شاء الله به حق این شب عزیز به آرزوی قلبیت برسی

برا دادگاه رفتن صبور باشید

ممنون. محتاجم به دعای تکتکتون

لیلی یکشنبه 22 مهر 1397 ساعت 23:02 http://www.cafeleyli.blogfa.com

چقدر دلداری دادن سخته وقتی دستات اونقدر ناتوانِ که حتی نمیتونه رفیقت رو بغل کنه...کاش اینجا بودی...بغلت میکردم، نوازشت میکردم و بهت قول میدادم که همه جوره پشتتم...تنها کاری که الان می تونم انجام بدم اینه که به حضرت رقیه قسم بدم، پناهت باشه در همه لحظات...

تولدت هم هزاران بار مبارک...میم هم نه اهله تبریک گفتنه و نه اهله کادو دادن اما کادو گرفتن و تبریک دریافت کردن رو دوست داره!!!!

کاش اینجا بودید همتونو کم دارمممنون گلم زنده باشی. میم شماهم درجرگه ی مردهای پرتوقع تشریف دارند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد