تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

عادم عجله داره

بالاخره دفترچه بیمه امو گرفتم 

پسری بهتره دیگه نه سرفه میکنه نه تنگی نفس 

از یکشنبه هم تونستم به سرورشرکت وصل بشم وکارم رو انجام بدم البته فوق العاده نتم ضعیف بود وقطع ووصل میشد به معنای واقعی اعصاب خرد کن بود برای اینکه کارم تموم بشه تا سه ساعت درروز بیشتر کارمیکردم  


حال دلم خوب نیست عادم خیلی عوضی بازی دراورد

چهارشنبه زنگ زد که من رفتم پیش قاضی وگفتم تونمیای برای طلاق گفته باهمین حکم بربد جدا بشید ومگه دست خودشه باید بیاد برای طلاق 

بعدم گفت تورفتی به قاضی گفتی طلاهارو ننوشتید ولی قاضی گفته رای همونه وتا تمام شدن میزان طلاها به ارزش الان محاسبه میشه وماهی هشتصد تومن ازش کم میشه 

گفتم مگه من خرم با این مهر جدا بشم 

گفت رای قطعیه نمیشه تغییرش داد بیخود نرو اونجا 

گفتم من نمیام محضر گفت مگه میتونی گفتم مگه منو نمیخواند منو بخاطر نیومدن تو محضر زندان کنند من نمیام بذار برم زندان ولی این خفت رونکشم گفت یعنی چه گفتم اصلا چیکار به من  داری وحکم  هم داری که(به قول خودش رفته تمدید ش کرده  ) برو غیابی طلاقمو بده وگوشی روقطع کردم.

فرداش رفتم دادگاه بدوی قاضی  داشت میرفت کلاس انگار چندوقت یکبار برای قاضی ها کلاس میگذارند خوبه ۸نشده دم دادگاه بودم ودیدمش رای رونشونش دادم گفت این خلافه قانونه طلا وسکه رو باهمون طلا وسکه قسط بندی میکنند نه پول تو باید بری درخواست کتبی بدی به شعبه تا طلاهاتو بنویسه ...بعدم کمی سوال کرد که قاضی کی بوده وچی گفته بهتا واینا 

رفتم دادگاه تجدید نظر به محض اینکه وارد شعبه شدم قاضی چشمش به من افتاد اجازه نداد حتی سلام کنم گفت تو همونی که طلاها جامونده تو رای مگه نگفتم برو من طلاهارو تورای میارم گفتم اخه گفتید دوسه روز گفت برو برات ابلاغ میاد نگذاشت دیگه حرف بزنم 

فقط حرفای عادم خیلی اذیتم کرد طعنه هاش خنده هاش وعجله اش برای طلاق انگار جدانشدن به اون بیشترفشار میاره تامن 

کاش زودتر جداشده بودم همون موقع که حکم شلاق بریدم براش بهتربود یا همون روزهای بعدازعروسی به درک که ابروم میرفت 


دعا کنین قاضی سرکارم نگذاشته باشه وواقعا رای جدید بیاد 




نظرات 2 + ارسال نظر
نازنین سه‌شنبه 12 آذر 1398 ساعت 20:04 http://manamdegeh.blogfa.com

سلام حوا جان
لطفا رمز پست بعدی رابمن هم بدید

سلام نازنین جان
خدمت رسیدم

اعظم 46 شنبه 9 آذر 1398 ساعت 19:53

ان شاء الله رای به نفع شما صادر می شه

انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد