تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

همچنان دوندگی

پنجشنبه بالاخره آقای حاج اقاکارمنو تمام کرد ساعت 10 :30ازش گرفتم بردم اداره ثبت اسنادکه گفتند فقط روزهای زوج مربوط به مهریه است

امروز رفتم که دوباره 50 تومن هزینه پرداخت کردم بهشون میگم میدونم چیزی بنامش نیست میگه بایدتایکماهه دیگه صبرکنی روندش که انجام شد بعد انصراف بدی بری ازطریق دادگاه شکایت کنی 

جالبه هم دفترازدواج هم اداره ثبت هردو برای ابلاغیه که هزینه اش 4800 میشه هزینه بیشتری گرفتند وجالب تر اینکه وقتی خودشونم میدونند طرف بااین ابلاغیه نمیاد مهریه روبده پس چرا خبرش می‌کنند تاهرچی تودست وبالشه یه جوری گم وگور کنه 

ازآدم گفتم که انگاری رفته بودشکایت، سه تا پیامک برام اومد یکیش ازشکایت خودم دوتا ازشکایت آدم که چی که اینکه فقط بدونم این شکایت‌ها رفته فلان شورای حل اختلاف بعدازظهر پنجشنبه یکیش دوباره برام پیامک اومد که 21 آبان شعبه فلان بابت درخواست ملاقات دیداربافرزند آقای آدم ازشما شکایت کرده من زودترازادم ‌‌ شکای کردم هنوزپیامکش نیومده آدم دوتا شکایت پشت سرهم کرده که شماره هاشم پشت سرهمه بعد یکیش هنوز تاریخش نیومده 

تواینترنت سرچ کردم که اگه شکایت تمکین باشه حداقل 7 روزه وقته دادرسی میدند ازسه شنبه تاحالا هنوز هیچی به هیچی 

آدم هم فقط یبار دیگه که پیام دادم اون 800 منو برداربیار میخوام خرج بچه خودم بکنم راضی نیستم بره توشکم قابیل ومادرش کلی چرت وپرت جوابمو دادکه یه حال اساسی بهش دادم مامانم بفهمه کله ام رومیکنه ولی داشتم میترکیدم ازبس الکی تهمت میزنه بعدهم هی میگه تو داری به من وبچه ظلم میکنی انگار نه انگار که اون خیانت کرده یه جوری پرو شده ازمن طلبکاره مرتیکه

بعدهم اخرش گفت رفتی مهریتو گذاشتی اجرا که چی بشه من میرم زندان وچیزی عایدت نمیشه ومن که طلاقت نمیدم وقتی اززندان اومدم بیرون فلانت میکنم ونمیذارم رنگ بچه روببینی 

دلم میخواد همچین پس گردنی ازروزگاربخوره که حرف زدن یادش بره زبونش شده شش متر بی حیا

تونی نی سایت چندین مورد مثل من هست دقیقا رفت وکردارشوهرشون مثل آدمه ودقیقا زنهایی که مجبورند توزندگی بمونند درست مثل این سال‌های من عمل کردند الان هم درست مثل من دارند باارامبخش زندگی می‌کنند ودرست مثل من برای بقیه شکل آدم فضایی هاند وقتی ازبقیه نظرمیخواند خیلی جالبه یکیشون گفته بود فقط لباس زیر قرمزورژ قرمز کارتو حل میکنه ومن باخوندنش یه لبخند غمگین اومد روی لبم طرف جواب داده بود من هرکاری میکنم 5 یا 6 ماه یبارشوهرم باهام رابطه نداره ومن خوب درکش کردم 

گاهی چیزها فقط وفقط باید تجربه دردناکش باشه تا بدونند نه راه پیش داری نه راه پس یعنی چه 

قصه زندگیمون تلخه شاید خوندنش هم تلخ باشه ولی ماجز شبکه مجازی جایی نمیتونیم دردودل کنیم زندگی‌ها جوری شده که اطرافیانمون فکرمیکنند ما جذام داریم مبادا اوناهم وابگیرند 

دلمون به همین چندخط دردودل مجازی خوشه غرغرهامون اشکهامون بیچارگیهامون همین جاست 

نمیدونم چرا خدا ماروگذاشته ته صف 

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 30 مهر 1397 ساعت 01:26 http://taghdireman.mihanblog.com/

اصلا از مهریه نگذر. بذار بره تو زندان بپوسه تا حالش جا بیاد.
اصلا هم فکر اینو نکن که توی این زندگی بمونی. بعد طلاق هر شرایط سختی هم که داشته باشی هزار بار بهتر از تحمل این شرایط و این مرده.

خیلی دلم میخواد بره زندان لااقل اون زلفایی که بهش مینازه رو ازته بزنند یکم جیگرم حال بیاد. آره بهتراز تحمل آدمه

khatoon یکشنبه 29 مهر 1397 ساعت 18:26 http://khaterat-engineer.blogsky.com

واااا آدمی که مریض جنسیه مگه با لباس زیر قرمز و رژ لب ارضا میشه ؟؟؟؟

قانون هیچ وقت به نفع زنها نبوده و نیست و نخواهد بود
ولی تو هم از حقت کوتاه نیا حداقل بابت مهریه اصلا کوتاه نیای

خوب خیلیا واقعا معنی خیانت رونمیدونند.هرجامیرم اول می‌پرسند به شوهرت برس تانره دنبال زنها یعنی کاملا بهت میگند تودستگاه جنسیه خوبی نبودی. دعاکن خوب پیش بره من واقعا به مهریه ام احتیاج دارم وکوتاه نمیام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد