تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

بچه ها من برای همتون رمز ارسال کردم بجز یه دوست عزیز که  توکامنتش براشتوضیح دادم.اگه کسی رمزبه دستش نرسیده دوباره برام پیام بذاره .


مریم عزیز پست بالا (جدید) روبا همون شماره تلفنی

 که دادی بازکن لطفا   اگرخوندیش اعلام کن لطفا 

نظرات 6 + ارسال نظر
غزال دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 ساعت 19:43 http://u-r-mine.persianblog.ir

حوا جان، من فکر کردم چون نوشتی حتی خاموشها نظر بدن به من هم رمز میدی وچون دیدم به یکی تا،ه وارد دادی وگرنه من که اجازه نمیدم به خودم از کسی که دو هفته است وبلاگشو دیدم رمز بگیرم.ولی به هر حال!من مرد نیستم و اگه ایمیلم رو هم بزنی مشخصاتم میاد که اسم و فامیلم چیه و سرچم بکنی مشخصه کجام و چیکاره هستم و بلاگ هم داشتم که بعد ازخرابیپرشین بلاگ دیگه ننوشتم. اینارو نگفتم که رمز بدی چون هیچ کدوم شرازطی که گفتی ندارم فقط خواستم بدونی مرد نیستم.همین.

حوا ردببخشید میام براتون توضیح میدم

فاطمه دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 ساعت 08:41

حوا جان اگر امکان داره برای منم رمزت بفرست ممنون

فاطمه جان میرسم خدمتت ببخشیددیرشناختم

غزال یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 ساعت 23:21

سلام حوا جان من تازه یه هفته هست وب ت رو پیدا کردم. میشه به منم رمز بدی؟

سلام. غزال بانو من فقط کسانی روکه بتونم بشناسم رمزمیدم. شرمنده

لیلی شنبه 29 اردیبهشت 1397 ساعت 23:23 http://www.cafeleyli.blogfa.com

حوا برای من نفرستادی

الان میام دوباره میفرستم ازبس اینترنت خررررررراست

تیام شنبه 29 اردیبهشت 1397 ساعت 20:29

سلام حوا جان نماز وروزه هاتون قبول من مدتیه خواننده وبتون هستم اما خاموش..چندبارخواستم تقاضای رمز بدم ولی خداییش خجالت کشیدم تااینکه حالا دیدم نوشته تونو ....وب لاگ ندارم ولی امیلم موجوده...اگه دوست داشتید...ممنون

سلام ممنون. نمازروزه های شماهم قبول باشه باایمیل خدمتتون میرسم.

غزل شنبه 29 اردیبهشت 1397 ساعت 18:57 http://www.oraglar.blogfa.com

سلام ممنون بابت رمز
امیدوارم ب حرمت این روزها و لحظه های پربرکت خدا نگاه ویژه بهتون کنه و مشکل شما و اقای ادم حل بشه،از ته قلبم دعا می کنم براتون و مطمعنم هیچ چیزی غیرممکن نیس .

سلام. خواهش میکنم. ممنون بابت دعای خوبتون. انشالله شماهم کنارعزیزانتون شادوخوشبخت وسلامت باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد