تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

چهل کلید

امروز دعای چهل کلید روخوندم  نمیدونم چقدر اثر داره  نمیدونم اصلا همچین دعایی صحت داره یانه ولی امید چیز خوبیه بهم آرامش میده 

این چندوقته کارم شده ذکر گفتن ودعا خوندن وقرآن خوندن


آدم بهم پیام داده "تف به روت  "


هنوز تولیست سیاه گوشیمه 

نظرات 6 + ارسال نظر
engineer جمعه 16 شهریور 1397 ساعت 11:20 http://khaterat-engineer.blogsky.com

ان شا الله این توسلات جواب میده

انشالله

زهرا پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 11:22

ذکر ها و دعاها همینکه باعث ارامشت بشن عالین. انشالا جواب صبر و تحملتو میگیری

انگاربه آدم تواوج ناامیدی امید میدند امید نعمتیه وای ازناامیدی که برابر مرگه

مریم چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 20:32

یه موقع لازمه خودمونو از کسایی که قدرمونو ندونستن دریغ کنیم !وقتی همیشه هستی ،همیشه خوبی ،همیشه بی توقعی نادیده گرفته میشی !هر چقدر زمان بگذره شوهرت بیشتر متوجه میشه تموم اونا یه خوشی زودگذر بودند اونی که شادی واقعی را بهش میداد تو بودی وپسرش !کم کم جای خالی خوبیهات خودشو نشون میده !مسلما بهش خوش نگذشته تو این مدت که این پیغامو برات فرستاده!مخصوصا وقتی تولدش نادیده گرفتیش!امیدوارم خدا به دلت آرامش بده و راه درستو نشونت بده

دلم میخواد اینجوری بشه یه روزی ولی خیلی بیش ازاینها ناامیدم

ویرگول سه‌شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 19:13 http://haroz.mihanblog.com

تف به رو خودش و .....
چقدرم واقعا وقیحه
تو ولش کن و قوی باش. کاش یکم بهش فشار میاوردی که اینطوری بلبل زبونی نکنه

هروقت جوابشو ندم آتیشی میشه بذاربشه حقشه بذاربفهمه هشت سال منو ندید حرفمو نشنید محلم نگذاشت هرکار دلش خواست کرد یعنی چه تازه به مامان وبابا هم پیام داده بود نمیدونم چجوری روش میشه. همین کارم تنها راهیه که میتونم توفشارش بذارم همینکه نذارم بچه روببینه وجواب تلفنها وپیامهاشو ندم

مریم سه‌شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 17:28

سلام حوا جون !چطوری ؟بهتری ؟
انشاالله نتیجه بگیری از این دعاها !سوره یس فراموش نشه !
چقدر این آدم طلبکاره !؟دچار خودشیفتگیه !حالا که جوابشو نمیدی براش گرون تموم شده !
راستی پدربزرگت چطوریه ؟

سلام عزیزم. بله ازلحاظ جسمی بهترم کابوس استرسم 90 درصدش تمام شده ازدعاهای شما وفضل خدا.
منم میخوام مثل خودش باهاش رفتارکنم لااقل بفهمه بی تکلیف موندن یعنی چه بی محلی وبی ارزش دونستن یکی یعنی چه
باید بیش ازاین براش گرون تموم بشه دلم میخواد زجه زدنش روببینم همون اندازه که من زجه زدم واشک ریختم گرچه من نمیتونم اندازه ی اون وقیح باشم ولی باید شیربشم وقتی حمله میکنه ازخودم دفاع کنم
هرروز بدترمیشه سه باری رفتم پیشش دوبارهم شیفت ایستادم براش

فری خانوم سه‌شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 17:01 http://656892.blogsky.com

برات فقط آرزوی صبر دارم امیدوارم هرچی به صلاحته پیش بیاد

ممنون. دعا کن. من به دعاهاتون وانرژی های خوبی که بااین دعاها میفرستین بدجوری محتاجم کیه اندازه خدا قدرت داشته باشه به هرحال ازهر دلی به خدا یه راهیه شاید خداروی منو نگیره ولی امید به دعای شما ها ودل پاکتون دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد