تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

نمیدونم امروز چی میشه

دیروز خیلی شیک زنگ زده به بابا وبرای اولین بار به بابا سلام کرده ،بابا چشماش ضعیف ترشده ومتوجه نشده اون شماره آدمه به قول خودش سلام هم که کرده یباره نشناخته وجوابشو داده بعد یوهو آقا میگه فردامیام پسری رو میبرم مثل دفعه ی قبل نکنیدها بابا هم بازم ازطرز حرف زدنش که دستوریه وانگاری بچه اشو سپرده دست نوکرهاش ناراحت میشه ودیگه هرچی آدم میگه جواب نمیده و گوشی روقطع میکنه انگارنه انگار چندروز پیش به بابا گفته درستون میکنم حیا خورده ابرو رو غی کرده


هیچ کس مثل آدم پرو نیست 

مطمئنم 

امروز صبح زود خاله ام زنگ زد که حال بابا بزرگ بدشده دوباره بردنش بیمارستان وتوicu بستریش کردند مامانم هی میگفت حتما مرده واینجوری به من میگند وگریه می‌کرد هرچی باهاش حرف میزدم فایده نداشت حتی لباس مشکی هاشم پوشید تابره بیمارستان

ازاون موقع تاحالا هنوز زنگ بهم نزده منم استرس دارم هم ازبابت بابا بزرگم هم ازبابت آدم که بیاد پشت در رو من ندونم باید چیکارکنم


نمیخوام همه چی خراب بشه 

باید بیشترازاینها تحت فشارباشه تا لااقل ادب حرف زدن پیداکنه 

چقدر پسته من هنوز برام قابل هضم نیست که تمام احترام وادب ونزاکت وتعریف وتمجید وکادوها وخم وراست شدنش ماله یه زن هرزه ونامحرم باشه اون وقت بی خیالی وچاله میدونی حرف زدن وبی ادبی ها وفحش ها وکتک زدنش وخیانت کردنش ماله من 


حتی اگه زجه بزنه وگریه کنه بازهم جبران اشکها وزجه های من نمیشه

اخرنوشت :گفتند حداکثر تا 24 ساعت میتونند بااکسیژن بابا بزرگ رونگه دارند، حالم خوب نیست 

نظرات 4 + ارسال نظر
engineer سه‌شنبه 20 شهریور 1397 ساعت 21:09

شرایط سختیه خدا کمکت کنه

engineer سه‌شنبه 20 شهریور 1397 ساعت 21:08

شرایط سختیه خدا کمکت کنه

ترانه سه‌شنبه 20 شهریور 1397 ساعت 12:03 http://daftare-zendegiye-man.blogsky.com

انشالله خدا شفاش بده.میفهمم این روزها فشار روت زیاده هم از طرف آدم و هم مشکل مریضی پدربزرگت.انشالله ختم به خیر میشه.مراقب خودت و اون جوجه ی خوردنیت باش

انشالله. ممنون. آره قاطی پاطی شده حسابی دیروز مستفیض شدم ازطرف مادر آدم کلی بهم ریختم ممنون. به همچنین عزیزم

ویرگول دوشنبه 19 شهریور 1397 ساعت 14:48

عزیزم درسته سخته اما حداقل برای خودشون که بهتره
گناه داره انقدر زجر بکشه
ایشالا که اتفاقات خوبی در راه باشه. امیدت رو از دست نده عزیزممم

بله واقعا زجر میکشه. برخلاف پیش بینی دکترش هنوز همون حال رودارند فقط یبار دیروز چشم بازکرد وگریه کرد منم دلم نمیخواد زجر بکشه دختراش دل نمی‌کنند ازش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد