تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

ابلاغیه بدستش رسیده

برای آدم دوتا ابلاغیه ها رفته حالا عصبی شده میخواد یعنی یه جوری خرم کنه دیروز کلی پیام بهم دادکه مهمترینش این بود که من نمیخوامت وبیا جدازندگی کن بعدهم میگه برو طبقه پایین خونه بابات بشین من اجاره اش رومیدم خرجتونم میدم عوضش توازخونه تکون نمیخوری ویکشنبه وجمعه هم بچه پیش منه

منم به اینجا که رسید محلش نگذاشتم بدش اومد دوباره پیام دادکه یابگو بابات اجاره نامه روبیاره خدمتم امضاش کنم یا منو بندازین زندان که چیزی عایدت نمیشه

خیال کرده خرم اگه اینا روتو دادگاه تمکین بتونم ثابت کنم آقا مجبوره یه جایی رواجاره کنه شرط وشروط هم نمیتونه بذاره که مهریه نگیرم وازخونه هم بیرون نرم منو زیادی خرفرض کرده 

من اینهمه اذیت دارم میشم که به اینجا برسم کورخونده 

اصلا میخوام پدرشم دربیارم 

کارشناس قراره تااخرهفته نظرش روبده برام دعاکنین که یه چیز حسابی بنویسه که جیگرم حال بیاد خسته شدم دلم میخواد حالا که بنده ی پوله همینجوری عذاب بکشه 

توروخدا انرژی های مثبتتون روبرام بفرستید وشارژم کنید 



نظرات 4 + ارسال نظر
khatoon چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت 19:17 http://khaterat-engineer.blogsky.com

سلام عزیزم
چند روزه هر جا رفتم روثه برات دعا کردم ان شا الله بهتربن تقدیر برات رقم بخوره و غم و غصه هات تموم بشه

سلام عزیزم. قربونت برم نمیدونی چقدرخوشحالم کردیالهی همیشه شادوتندرست باشی

فاطمه چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت 01:33 http://taghdireman.mihanblog.com/

ایشالا که کارشناس یه چیز حسابی بنویسه این آدم ادب شه.

امیدم فقط به همین کارشناسه است

حوا سه‌شنبه 1 آبان 1397 ساعت 10:56

ان شاء الله که هرچی خیر و صلاحه برات بهش برسی
امیدوارم که به آرامش روحی هم برسی کمی از این تلاطم دربیای
یه مقدار وسیله جور کنی همون پایین بمونی تا اوضاع احوال و جو خونه ی پدری هم آروم بشه... البته مامانتون رو میگم... سعی کن نقطه ضعفت بچه نباشه...

ممنون عزیزدلم. آره دیگه اشتباهم همینه نقطه ضعفم پسریه آدم هم اینو میدونه

نیلین سه‌شنبه 1 آبان 1397 ساعت 08:24

حواجان انشالله که همه چی به نفعت پیش میره چه خوب کردی اومدی پایین نمیشه پایین کلا بمونی واسه گل پسری هم بهتره اگه قابل باشم حتما واست دعا میکنم

دعا کن ممنون خانمی. هنوز وسیله خاصی نداره توش فقط بخاری وموکته. همینم عالیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد