تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

بستن حسابها

ازدیروز بگم که چقدردوندگی کردم ازصبح کله سحرباید بری اسمتو پشت در ثبت اسناد بنویسی بعدا تا 7:45صبرکنی تادر بازکنن من نفر ششم بودم وقتی نوبتم شد گفت استعلام ازراهور (برای توقیف ماشینش) هنوز نیومده باید ده روزدیگه سربزنید بعدش یه فرم دادند بهم که برم به تمام بانک‌ها وموسسات مالی سربزنم برای بستن حسابهاش خوب تقریبا 33 تا میشند بجز قرض الحسنه ها
منم درخواست توقیف شماره دائمشو کردم یه میلیون هم یه میلیونه
من تاظهر تمام شعبی که میدونستم حساب داره رو رفتم اول هم رفتم سراغ قرض الحسنه محل زندگیش که همیشه اول پولهاشو اونجا میبره بعد رئیس بانک ازاونجا به بانک‌های دیگه کارت به کارت میکنه براش حسابی هم رفیق شش دونگشه یکم بدقلقی کرد ولی ازقانون که نمیتونست سرپیچی کنه
فقط توی اون 1600 داشت بقیه بانک‌ها هم کمتر از 60 تومن ولی برای اذیت کردنش که لااقل نتونه ازدست چکش استفاده کنه همونها روهم بستم فقط یکی ازبانکها که مجبوربودم از شعبه سرپرستی اقدام کنم درکمال ناباوری 5 تومن توش بود که احتمالا فردا پس فردا چک داره وگرنه همیشه پولهاشو توهمون قرض الحسنه میذاشت فیش حج و زیارت داشت که اون رو هم توقیف کردند
بعدکه خسته وکوفته اومدم خونه مامانم میگه بهت گفته باشمو حالا روی لجش میندازی وهمین چندمیلیون بیشتربهت نمیرسه خواب اون مغازه روباید ببینی
منو بگو آتیشم گرفت گفتم مگه تونبودی میگفتی باید ازش پول بکشم
گفت من گفتم بانفقه ازش پول بگیری گفتم مگه نفقه چقدرمیدند تازه هربار میتونه تا سه تا قسطشو نده این چه حرفیه خلاصه مامانم تااشک منو درنیاورد ول نکرد
کارشناس دومی دادگستری امروز بهم زنگ زد گفت چرا اعتراض نکردی واین نفقه که بریدند خیلی کمه وعرفش بیشترازاینها ست الان
منم گفتم آخه اونروز که حکم رودیدم رفتم واحد معاضدت یکی ازوکیلها بهم گفت حالا که پول نداری صبرکن شوهرت اعتراض کنه منم برای همین اعتراض نکردم
کارشناسه گفت میدونم پول نداشتی ولی ما بااینکار فوقش میتونیم همین مبلغ رواضافه کنیم نمیتونیم افزایشش بدیم
کلا ازحماقت خودم عصبانیم چرانرفتم ازیکی دیگه لااقل بپرسم لعنت به وکیله
دیشب هم بچه رو باقالی های اتاق بچه آورد هرچی لباس هم داشتم آورده بود عروسک‌هایی که مونده بود هم آورد ولی چندتا اسباب بازی بود که اصلا یبارم درشو بازنکرده بودم ونشون پسری نداده بودم بهش که گفتم گفت هیچی دیگه ازپسری اونجا نیست حالا بیام سرچندتا اسباب بازی دعواکنم واقعا حوصله بحث بیشتر وندارم خودش باید سرش بشه که نمیشه
هیچ خبری ازآدم نیست یعنی باید تاحالا فهمیده باشه چون حتما اون رئیس قرض الحسنه بهش خبرداده درضمن خودش روزانه همه پول‌های مغازه رومیریزه به اون حساب
نمیدونم اونجا بازم میتونند براش حساب بازکنند یانه
یارانه روهم درست کردم ازماه دیگه میریزند حسابم

خسته ام
دعا کنین یه موقعیتی پیش بیاد خودش دوباره پیشنهاد بده مغازه روبهم بده وجدابشیم خیلی دوندگی داره هربار 

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 7 آذر 1397 ساعت 16:45 http://taghdireman.mihanblog.com/

خوب کاری کردی حساباشو بستی...
ایشالا زودتر همه چی حل میشه...

انشالله

اعظم 46 چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت 18:54

لطفا خسته نباش چون این راه ادامه داره مگه آدم خسته بشه و واسطه بیاد وسط

شما وخانم اولش نمی زارید بفهمه بچه داری وتربیت بچه یعنی چه بخاطر همین بعد زن اول شما رو گرفت بعد از شما یکی دیگه رو بد بخت می کنه آخرش خدا و بنده خدا وقانون میگه بچه مال مرده

لطفا احساسی اصلا تصمیم نگیر در تصمیم گیری های مهم مثل یه مرد فکر کن وعمل کن چون تاکی والدینت خرجی شما وبچه ات رو میدن شما سر کار بری اگه ساعت کار طولانی بشه بچه سرگردانه وخطری پیش بیاد آدم طلبکار می ش لطفا بچه رو به باباش بده هم زودتر آدم راه حلی پیدا می کنه وهم خودت می تونی هفتگی یا روزانه ببینیش

همه حرفات درسته ومنطقی ولی وقتی فکرمیکنم خوب الان چی میشه الان بچه ام روکجا به حال خودش ول کرده رفته دلم نمیره

ویرگول چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت 00:29 http://haroz.mihanblog.com

حوا سخته ولی می ارزه
همین که بترسه و یه سرسوزن از تمام اذیتهایی که تو شدی رو بچشه خیلیه
فکر می کنی کمه که حسابش بسته بشه؟ بزار بدونه چه لذتی داره اذیت کردن. مرتیکه مریض این همه تن و بدنت رو لرزوند بزار یکم اون بترسه و بلرزه
شل نشیا....کم هم نیار....هزاری هم که مامان نق بزنن به جونت سگش شرف داره به کارهایی که اون می کرد. خیلی دلم می خواست بودم و یه دل سیر با هم حرف می زدیم و بغلت می کردم.
می بوسمت عزیزم و از خدا برات یه معجزه دلچسب ‌و شیرین می خوام

نمیدونم خدامعجزه هاش روبرای کی نگه داشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد