تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

دادسرا

امروز نوبت زدند دادسرا 

اولین جلسه برای ضرب وشتمه

اینقدراسترس دارم که نمیدونم چی بگم 

نمیدونم چم شده 

خسته شدم ازدادگاه رفتن

یه حس بدی دارم شاید تاثیر دروغهای ادمه شاید تاثیر دادوبیدادهاشه

احساس میکنم زبونم قفل کرده وقراره گندبزنم امروز 

دعام کنین انرژی مثبت بفرستین

دیروزتو کلانتری گفتند باید شاهد عینی داشته باشی 

من که شاهد عینی ندارم جز خدا



نظرات 3 + ارسال نظر
ویرگول جمعه 23 آذر 1397 ساعت 02:14

از خدا می خوام که با خبرهای خوب بیای و خوشحالم کنی
منتظرتم عزیزمممم

اومدم ببخش که دیراومدم

اعظم 46 پنج‌شنبه 22 آذر 1397 ساعت 20:51

نترس داد وفریاد اون از ضعف وزنونیشه حالا که دادگاه ضرب وشتمه به نفع شماست

نترس با اعتماد به نفس برو جلو تا فرد دیگری قربانی هوس این آقا نشه یه جایی باید نقره داغ بشه

یعنی میشه که نقره داغ بشه میخوام ادبش کنم تا به قول شما یکی دیگه قربانی اون نشه .ممنون که هستی

ویرگول پنج‌شنبه 22 آذر 1397 ساعت 16:43 http://haroz.mihanblog.com

عزیزم دلت رو قرص کن به خدا
خودش میشه پشت و پناهت
زود بیا بگو تو رو خدا چی شد

ویرگول عزیزم ممنون که هستی .ببخش که دیراومدم دستم بند بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد