تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

ناامیدم از دادگاههام

یکشنبه بعدازظهر دوباره زنگ زد که فرشم رودزدیدی گفت تو دوربین معلومه گفتم نامردی اگه امشب فیلمشو نیاری من ببینم 

کلی باهم بحث کردیم اخرش گفتم تاوقتی من دزدم تاوقتی مسخره بازی درمیاری دیگه سراغ بچه رونگیر و گوشی رودیگه جواب نمیدم تاالان 

مرتیکه معلوم نیست چشه 

خسته شدم از دستش

بالاسرم ایستاده وسایلهارو هم چک کرده با دوربین هم چک کرده بعد میگه شما دزدیدید 

معلومه داره اذیت میکنه 

اعصابم وقتی بیشتر خورد شد که فهمیدم درخواست تجدید نظر اجرت المثلمم رد شد 

بعدش هم پیام اومد برای دادگاه خونه که چون یه دونگ خونه بخاطر بخشی از مهریه بوده مربوط به مهریه است ومربوط به شعبه مانیست 

کلا این هفته خیلی بدبود 

وسایلهامو به سختی جادادم ولی میخوام سفره امو از مامان اینام جدا کنم  خیلی تو فشارم خیلی

روز ۲۸ام هم دوباره نوبت مشاوره کلانتری داشتم که به محض شروع جلسه من فقط یه جمله گفتم که مارو بفرستید دادسرا

ا دم هم  که فقط به من میگفت اومدی کاسبی کنی اومدی یه چیز به من ببندی و... حتی به مشاوره هم میگفت بنویسید که من حتی بهش نگفتم وسایلتو بردار برو واینها اصلا هرچی جلسه قبل گفته بود رو عکسشو میگفت وقتی ام نوبت دادگاه دادند گفتند شاهدات روهم روز سوم دی ببر که ادم هم پشت سرم اومد تا دم کلانتری که:« بدو بدو چهارتا شاهدهم جور کن ببین میتونی منو بندازی زندان»  ومن همچنان سکوت کردم وهیچی نگفتم 

خودمو با ذکرها مشغول کردم اینقدر تاامیدم دلم میخواد امیدمو دوباره بدست بیارم 

دیروز دخترخواهرشوهرمه تازه عقدکرده بود رو توماشین  شوهرش دیدم خیلی مومنه بااون مومنیش دست انداخته بود گردن شوهرش یه بوس هم به گونه اش کرد دلم بدجوری شکست بغضم ترکید و گریه ام گرفت  چجوری نگران شوهرشون هستند که سرسنگینیشونو کنار گذاشتند و اویزون شوهرشونند حتی تو خیابون اونوقت من حسرت یه بوسیدن شب عروسی هم به دلم موند دست خودم نبود گریه ام بند نمیومد حسودی نکردم فقط دنبال چراها گشتم چراهایی که این همه سال جوابشو پیدا نکردم 

حسرت برای شوهر اشغالی که فقط صفحه ی مستر لب رو تو اینستاگرام دنبال میکنه وبا وقاحت به من میگفت ازبوسیدن خوشم نمیاد توی گوشیش هم پربود از صحنه های سکسی وبوسیدن بعدهیچ میلی به من نداشت فقط هرروز دنبال یه فیلم وصحنه جدید بود 

کی این غصه ها از حافظه ام پاک میشه دلم میخواد گاهی فراموشی مطلق بگیرم 

هم دیگه از همه مردها متنفرم هم احساس عقده وکمبود میکنم ،یعنی میشه یه روزی ازاین خواب پر کابوس بیداربشم ویکی که خیلی دوستم داره بزنه روشونه ام وبگه حوا بسه دیگه نرو تو گذشته خودم هستم جبران همه اون خاطرات بد وتلخ ،


پی نوشت ۳دی دادسرا برای ضرب وشتم و۴دی دادگاه برای طلاق

اخرنوشت :یلداتون مبارک والتماس دعا 


نظرات 5 + ارسال نظر
ترانه دوشنبه 3 دی 1397 ساعت 07:44 http://daftare-zendegiye-man.blogsky.com

وبلاگت مبارک.عزیز دلم بچه های این دوره رو با ما مقایسه نکن.رفتارشون با ما فرق داره.صدالبته که حق داری و متاسفانه آدم خیلی خیلی در حقت کوتاهی که هیچ ظلم کرد.انشالله از این به بعدخودت زندگیت رو میسازی.

ممنون عزیزم.انشالله

ویرگول شنبه 1 دی 1397 ساعت 11:57 http://haroz.mihanblog.com

تو رو خدا قوی باش دختر
خودت رو نباز. تو خیلی خیلی ارزشت بیشتر از بودن با یه ادم منحرفه
جواب تماسهاش رو هم نده خواهش. نزار وسوسه بشی. یادت بیار کی بودی. تو یه خانوم متشخص و با فرهنگ و تحشیلاتی نباید خودت رو در حد اون مریض روانی بیاری پایین.
خدا رو هم فراموش نکن خواهشا. من بودن تو توی اون آدم عوضی خلاصه میشه؟ دستت رو بزار رو زانوهات و پاشو. حال و هوای خودت و پسری رو دریاب ول کن اون یارو رو.

اره شاید تمام اشتباهم همین بوده که خودم رو برای درست کردن همچین ادمی که گفتی به اب واتیش زدم باید نفس بکشم توی هوای خودم باید که گل ببرم خودم برای خودم

حوا شنبه 1 دی 1397 ساعت 08:42

الهم صلی علی محمد و آل محمد
ان شاء الله که همه چیز ختم به خیر بشه
و زندگی رو از نو شروع کنی
الهم صلی علی محمد و آل محمد
سعی کن زندگی رو از نو بسازی و تمام این اتفاقات رو به فراموشی بسپاری... هرچند سخته این زخمها رو فراموش کردن ولی تلاش کن... دستت رو بزن روی زانو و بگو یا علی... من میدونم که تو میتونی....
ما هم برات دعا میکنیم

این دعا رو زیاد بخون:
بِسْمِ اللَّهِ وَ صَلَّى اللَّهُ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ‏


به نام خدا و درود خدا بر محمد و آل او

(وَ أُفَوِّضُ أَمْرِی إِلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصِیرٌ بِالْعِبَادِ فَوَقَاهُ اللَّهُ سَیِّئَاتِ مَا مَکَرُوا)[1]


و کار خود را به خدا مى‏ گذارم که او به حال بندگان بصیر است پس خدا حفظ کرد هر بدى را که مکر دشمنان بر انگیزد

(لاَ إِلَهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ‏


و خدایى جز تو اى ذات یکتا نیست پاک و منزهى تو و من از ستمکارانم

فَاسْتَجَبْنَا لَهُ وَ نَجَّیْنَاهُ مِنَ الْغَمِّ وَ کَذَلِکَ نُنْجِی الْمُؤْمِنِینَ‏)[2]


پس ما دعاى او را مستجاب کردیم و او را از دریاى غم نجات دادیم و اینچنین مؤمنان را نجات خواهیم داد

(حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکِیلُ فَانْقَلَبُوا بِنِعْمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَ فَضْلٍ لَمْ یَمْسَسْهُمْ سُوءٌ)[3]


خدا ما را کافى است و او بهترین وکیل است به نعمت خدا و فضل خدا چنان برخوردار شوند که دیگر هیچ بدى به آنها نرسد

مَا شَاءَ اللَّهُ لاَ حَوْلَ وَ لاَ قُوَّةَ إِلاَّ بِاللَّهِ‏


آنچه خدا خواست مى‏ شود و هیچ قدرت و توانایى جز قدرت خدا نیست

مَا شَاءَ اللَّهُ لاَ مَا شَاءَ النَّاسُ‏


آنچه خدا خواست مى‏ شود نه آنچه مردم بخواهند

مَا شَاءَ اللَّهُ وَ إِنْ کَرِهَ النَّاسُ‏


آنچه خدا خواست مى ‏شود هر چند مردم نخواهند

حَسْبِیَ الرَّبُّ مِنَ الْمَرْبُوبِینَ حَسْبِیَ الْخَالِقُ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ‏


خداى رب العالمین مرا کافى از دیگران است خداى آفریننده عالم مرا کافى از خلق است

حَسْبِیَ الرَّازِقُ مِنَ الْمَرْزُوقِینَ حَسْبِیَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ‏


خداى روزى دهنده مرا کافى از روزى خواران است خدایى که پروردگار عالم است مرا کافى از دیگران است

حَسْبِی مَنْ هُوَ حَسْبِی حَسْبِی مَنْ لَمْ یَزَلْ حَسْبِی‏


کافى است آنکه مرا کافى است کافى است آنکه همیشه مرا کافى است

حَسْبِی مَنْ کَانَ مُذْ کُنْتُ لَمْ یَزَلْ حَسْبِی حَسْبِیَ اللَّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ


کافى است آنکه تا بوده ‏ام و هستم مرا کافى است کافى است مرا خداى یکتایى که جز او خدایى نیست

عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَ هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِیمِ‏


بر او توکل کرده ‏ام و اوست پروردگار عرش با عظمت.

انشالله .ممنون که منو لایق دعاهات کردی.چه به موقع است این دعا ممنون

khatoon جمعه 30 آذر 1397 ساعت 12:36

حوا جان
نمیدونم چی بگم فقط میتونم برات دعا کنم

عزیزمبزرگترین کاری که درحق من میکنید همین دعاست بلکه نفس پاک شما به دادم برسه

نون سین جمعه 30 آذر 1397 ساعت 02:30 http://free-like-a-bird.blogsky.com

اخرشه دیگه ایشالا...
فرش هم که مشخصه فقط داره اذیت بیجا میکنه...

به نظرم بعد از تموم شدن این ماجرا مشوره های روانشناسی برای بازسازی خودتون فکر بدی نباشه... چون باعث میشه بتونید تیکه های شکسته خودتونو تین بار قوی تر سر جاشون بذارید...
اگر خودتونو برنگردونید حتی ادم درست خوب هم که وارد زندگیتون بشه... شما ممکنه بخاطر درگیریهای درونی خودتون نتونید خوب توی اون رابطه عمل کنید....

اخرشه دیگه... همین که یک ماه و چند ماه فاصله بگیره از زندگیتون و رد پاش کم بشه خودش ارامشتونو بیشتر میکنه....

امیدوارم ادم زیرش نزنه وهمچنان پای درخواست طلاقش باشه تا خلاص بشم .واقعا منم فکرمیکنم این تیکه شکسته ها باید سرجاشون برند تا من دوباره روی پا بشم .پیشنهاد خوبیه باید حتما بعد طلاق به فکر باشم بهش خیلی احتیاج دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد