تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

بازداشت آدم بابت ضرب وجرح

دیروز ساعت 11 صبح پیام داده :(این گردونه میچرخه نوبت منم میشه حالا منو بازداشت کردن برو خوشحال باش یه پرونده کیفریه دیگه برام درست کردی. میچرخه)
انگار چون یکشنبه روز تعطیلش بوده رفته خودشو به کلانتری معرفی کرده وبامامور فرستادنش دادیاری که بازداشتش کردند

عصرپیامشو دیدم جوابشو دادم که :(اینو من نخواستم خودت خواستی. همه این‌چیزها میتونست یه شکل دیگه باشه میشد امروز سه نفری بگردیم خوش باشیم یادته چندبار بهت التماس کردم یادته چقدر گریه کردم که چقدر به همه مقدسات قسمت دادم دست ازاین کارهات برداری. دست که برنداشتی هیچ تازه تهمت میزنی ودست پیش میگیری که پس نیفتی وضعیت الانمون رو برای دشمنمم نمیخواستم)

خودم بغض کردم اززندگی که به اینجا رسید شب هم نتونستم درست بخوابم

برام ازکلانتری پیام اومد که برای رسیدگی به پرونده به کلانتری مراجعه کنین زنگ زدم بابا بره ببینه چیه

رفته دیده باید یه ابلاغیه ببرند بدند به آدم فهمیدند دامادشون برای آدم فیش حقوقی گذاشته اونوقت من تانصف شب توفکر این بودم دلم میخواست یه شب نگهش دارند اونجا تایکم آدم بشه
دامادشون اونروز تاحالا کجا بود اینا که تاحالا نمی‌خواستند دخالت کنند حالا نگذاشتند دودقیقه توبازداشتگاه بمونه

پشیمونم چرا جواب پیامشو دادم

نوبت زدند برای 22 ام
حالا 16 ام برمیگردم اصفهان تا 17 ام که دادگاه دارم
دعا کنین اون دادگاه به نتیجه برسه هربار که به نفع اون میشه پروترمیشه کلی چیز بارم میکنه وهی مسخره ام میکنه هربار که منو میبینه 17 ام مامانشم باید بیاد چون پروانه خونه بنام اونه یعنی ازدوتاییشون شکایت کردم

امروز رفتم دندونپزشکی بیمه ، چندین سال پیش دوتا دندون کنارهم رو پرکرده بودم بینش فاصله بود غذامیرفت بینش ودردمیگرفت، اینجا خلوتتره نسبت به اصفهان راحتتر هم نوبت گیرمیاد
برام ترمیمش کرد البته امیدوارم که شده باشه




نظرات 3 + ارسال نظر
ویرگول شنبه 15 دی 1397 ساعت 00:38 http://haroz.mihanblog.com

کجایی ازت خبری نیست؟ آقا زود زود خبر بده دیگه من نگران می شم.

رفته بودم پیش داداشم تازه اومدم دوشنبه هم دادگاه دارم راستی نمیتونم برات نظر بذارم نمیدونم چرا

khatoon جمعه 14 دی 1397 ساعت 17:29

سلام حواجان
مگه کتک زده که رفته بازداشت !؟؟؟
کجا زده ؟ مگه آشتی کردید ؟

سلام. پستهای قبل روبخون دخترخوب

اعظم 46 دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 22:25

خدا کمک کنه واقعا شما تواین زندگی مشترک کوتاهی نکردی خدا کنه سر عقل بیاد

انشالله. امیدوارم بخاطر بچه سرعقل بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد