تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

نتیجه نصف ونیمه شکایت‌ها

حکم دادسرا برای ضرب وشتم اومد ارجاع داده شده به دادگاه اصلی، حکم نفقه هم اومد
اینقدر قانون‌های مسخره ای داریم که نگو نفقه ی من فقط ماله اون چندماهیه که توروند شکایت بوده دوباره باید چندماهه دیگه برم شکایت
برای طلاق هم 16 ام ازطرف قاضی نامه دادند به اتاق ارجاع به دفترخانه طلاق که زنگ بزنند به آدم که چون داور تعیین نکرده بره مشاوره که نتیجه اش شده تماسشون اونم دیروز به من که بلند شو بیا دادگاه خانواده، رفتم اونجا آخرشم خانمه میگه إه خودش درخواست طلاق داده خودشم داور تعیین نکرده بعد به من یه برگه داده میگه برو باشوهرت مشاوره پیشنهاد داد هزینه روبندازم گردن آدم که گفتم چرابه اون زنگ نزدید که آخر مجاب شد بهش زنگ زد وخودش تنهایی تنهایی کلی فکرکرده باهماهنگی وهمفکری آدم به این نتیجه رسید که برگه روبه من بدند تا آدم بیاد ازمن بگیره واصلا به اشاره های من توجهی نکرد که میگفتم نمیخوام آدم روببینم
که برگشتنه ازدادگاه رفتم پیش بابا وباهاش رفتیم دم مغازه دادم به شاگردشون تاحداقل روی نحس آدم رونبینم
برای کارشناسی اون شکایت الزام به تحویل هم بالاخره ابلاغش اومد که برم 150 بریزم حساب وبعد سه روزکه امروز باشه خودم دوباره رفتم شعبه که نتیجه روببینم همونجا اسم وتلفن کارشناس روداد منم باهاش تماس گرفتم که گفت مدارکتو آماده کن باشوهرت تماس میگیرم ویه روز باهر سه تاییتون یعنی آدم ومادرش ومن بریم پیشش یه جلسه بذاره متنفرم ازاینکه دوباره مادرشو ببینم

آدم پیام داد که جلسه مشاوره شده شنبه صبح
بابا چندروز پیش زنگ زد به برادر آدم وگفته بود شما که گفتین کسی دخالت نمیکنه ولی دامادتون رفته فیش حقوقی گذاشته که آدم آزاد بشه نکرده بذاره چندساعت بمونه که آدم آدم بشه، بعدم جریان مادر رو دوباره گفته که برادرشوهر گفته آدم دوروز کامل رفته خونه مادر بست نشسته واینجوری حتما وادارش کرده بیاد قسم دروغ بخوره
خلاصه بابا به زبون خودش حالیش کرده شما باکاراتون مهرتایید زدید به کارهای آدم

دلم دیگه تنهایی نمیخواد دلم یه همدم میخواد یکی ازجنس خودم که سرتا پاگوش بشه چقدرخوبه که هستید

اونایی که یواش واروم میایید میخونید قدمتون به چشم

نظرات 3 + ارسال نظر
khatoon شنبه 6 بهمن 1397 ساعت 19:29

سلام عزیزم
آن شا الله هرجی به خیر خودت و پسرته اتفاق بیوفته مهم آرامش خودته

سلام عزیزم انشالله

اعظم 46 جمعه 5 بهمن 1397 ساعت 17:40

این شکایت رو شکایت هم آدم رو عصبی می کنه هم شما رو ولی بهتراز تنهایی حرص خوردنه و آدم خوش بگذرونه

لطفا نه کوتاه بیا ونه خسته شو این روند دادگاه طولانیه صبور باشید تا به حقتون برسید
بالاخره آدم باید نتیجه چریدن با زنان هرجایی رو بچشه قطعا خانواده آدم باهاش دعوا می کنن وسرکوفت می زنن اون از زن اولش اینم از شما

کاش قبل بله گفتن با همسر اولش صحبت می کردی؟

بله واقعا باید بفهمه نتیجه خوشگذرونیها وهرزگی هاش بدتراز اینها هست اگه وکیل میگرفتم وبرای باردوم روابط نامشروعشو ثابت میکردم پدرشو درمیاوردم
خانواده اش سرکوفت میزنند اما مادروخواهرکوچیکش رنگ عوض کردند بدجوری شمشیر کشیدند برای من امیدوارم خداجوابشون روبده یه جاهایی بادیدن وقاحتشون دیگه میمونم بخندم یاگریه کنم ازاین همه کثیف بودنشون.
تونامزدی حرف زده بودم بهم گفت خوشحاله که کسی میاد بالا سربچه اش بعدهم گفت خیلی راحت بوده واین خانواده قبولش نکردند ولی بعدازدواج یوهو اونم رنگ عوض کردوعوضی شد وگفت که آدم بهش خیانت میکرده راست ودروغشو نمیدونم ولی میدونم آدم سالهاست مشکل داره ازوقتی 15 سالش بوده دکترهم همین اعتقاد روداشت

نون سین چهارشنبه 3 بهمن 1397 ساعت 23:32 http://free-like-a-bird.blogsky.com

سلام

به نظر میاد نهایتا اوضاع داره به سمت پایان پیش میره ... همین که تموم بشه خدا رو شکر .... انشالا که با دادن همه حق و حقوقتون این اتفاق بیفته ولی اگر زبونم لال بخشیشم تونست بپیچونه به نتیجه اینکه ازش خلاص شدید فکر کنید ...
انشالا که خیره و اتفاقای بهتری پیش میان ...
در مورد پسرتون که گفتید میترسید مثل پدرش بشه ... بهرحال ژنتیک رو نمیشه کنترل کرد اما میشه اگاهی داد که چه کاری چرا بده ... به نظرم تسلیم نشید و سعی کنید عادتش بدید که به کاراش فکر کنه ... من دیدم کسیو که تسلیم شده در شرایط مشابه شما و بچه شبیه پدرش شده تهش واقعا ... یعنی الان بچه هه رو (الان سی سالشه) میبینید دقیقا حس میکنید پدره جوون شده ... همون رفتار و اخلاقا هست متاسفانه...

امیدوارم ازدستش راحت بشم چجوری تاحالا تحملش میکردم نمیدونم. آره منم همش استرس دارم پسری لنگه ی باباش نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد