تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

حرفهایی شبیه ته مونده های دلم

این مطلب رویه جایی خوندم خیلی به دلم چسبید انگار حرف دل من بود اینجا کپیش کردم

من یه مادرم و میخوام به پسرم یاد بدم مثل تو نباشه .یه روز براش یه عروسک میخرم و بهش میگم اگه از اون خوب مراقبت کنه جاییزش ماشینه بهش یاد میدم مسءول عروسکیه که انتخاب کرده وقتی صاحبش شده باید بهترین صاحب دنیا باشه یاد میدم مسءول انتخابش باشه به پای انتخابش بمونه آخه دوست ندارم مثل تو باشه اگه مثل تو بشه همه زندگیشو میزاره تا یه ماشین بخره اونوقت منتظره جایزش یه عالمه عروسک باشه که یکی براش بخنده یکی گریه کنه یکی برقصه و هیچوقت بلد نمیشه ازش مراقبت کنه یاد میدم اگه قول داد سر قولش بمونه بهش میگم یا یه بازی رو شروع نکنه یا اگه شروع کرد جا نزنه خلاصه بهش یاد میدم مرد باشه نه نامرد

به پسرم خیلی محبت میکنم اونقدری که بزرگ شد باعشقش مث یه پرنسس رفتار کنه تاجفتش بفهمه که پسرم تودستای یه ملکه بزرگ شده!

روزا دستاشو میگیرم و چنون با محبت بغلش میکنم که بغل کردن عاشقونه رو با تموم وجودش یاد بگیره !

بهش یادمیدم که همه ی آدمها خصوصا همسرشون تشنه محبتند و پنهون کردن عشق و علاقه زندگیشو سرد می کنه!

بهش یاد میدم که خانما اقابالا سر و سایه ی سر نمیخوان ، عشق ، دوست و همراه صمیمی می خوان!

بهش یاد می دم که هیچوقت دل عشقش رو نشکونه ، چون دیگه نمی تونه ترمیمش کنه !!

بهش یاد میدم اونقدعاشقونه به عشقش نگا کنه انگار قحطی آدمه !!
به پسرم یاد می دم که عشقشو عاشقونه بغل کنه نه ازروی عادت و هوس !!

براش کادو های کوچک با معنی می خرم تا کادو دادن به آدم هایی که دوستشون داره بشه فرهنگش !!

بهش اونقدر حرفهای محبت آمیز می زنم که کلام پر مهر بشه ورد کلومش !!

همه اینکارا رو می کنم تا پسرم همونی بشه که همیشه از جفت ایده آل تو ذهنم بوده و هست . ابنطوری هم خودش از زندگی لذت ببره و هم جفتش !

من بخاطر اینکه یه مرد بامحبت دیگه به دنیا اضافه بشه مادر شدم..


بچه ها نتم خیلی ضعیفه نمیدونم چرانمیتونم براتون نظر بگذارم میخونمتون ولی نمیتونم نظربذارم قسمت نظرات اصلا برام نمیاد چقدراینترنت بی اددددددددددددددددددب شده 

نظرات 3 + ارسال نظر
khatoon شنبه 6 بهمن 1397 ساعت 19:30

قطعا مادر خوبی هستی و خواهی بود و پسرت رو هم مرد بار میاری

ممنون گلم .امیدوارم واقعا مادری کنم درحقش تا شرمنده اش نشم

حوا شنبه 6 بهمن 1397 ساعت 08:06

ان شاء الله روزی برسه که به پسرت افتخار کنی...
و روزی برسه که پسرت بهت افتخار کنه...

انشالله

[ بدون نام ] جمعه 5 بهمن 1397 ساعت 23:36

دختر مردم عروسک پسر شما نیست البته،
مرسی که درک می کنی و اینو هم یادش می دی.

بله درک کردم برای همین این مطلب روکپی کردم واینکه من هم خودم دختر مردمم منم دوست ندارم عروسک کسی باشم .من میخوام یادش بدم یه عوضی مثل شوهرم نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد