تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

نظریه کارشناسی

برام پیام اومد که برم دادگاه رفتم نظریه کارشناسی رو بهم نشون دادند که توش نوشته بود امضاها مطابقت داره

درضمن فهمیدم ادم کلک زده موتور ماشین نسوخته ماشین رو فروخته خیلی بی شرمه فکر کرده خرم  چون ادرس ماشین رو نمیدونم کاری نمیتونم بکنم انشالله پلیس راهور بگیرتش 

رفتم واحد معاضدت گفت مشخصات خریدار رو گیر بیار وبرو شکایت از شوهر برای فرار از دین ومن دستم به جایی بند نیست فعلا کاری به ثبت اسناد ندارم تا ببینم نتیجه دادگاه طلاق به کجا میرسه

وقتی رفتم دادگاه از پرونده طلاق پرسیدم کمد پرونده ها بغل دستشه میگه برو چهارطبقه پایین تر تو صف بایست و از تو مامپیوتر ببین آسانسور خراب بود رفتم پایین تو صف ایستادم میگند چیزی اینجا نیست بگو تو شعبه برات ببینند 

چقدر مردم رواذیت میکنند

رفتم دوباره شعبه باهزارتا منت میگه درخواست استعلام از مال واموال شوهرتو دادیم هنوز نیومده خوب خوشم باشه احتمالا تا اردیبهشت طول میکشه

آدم ازوقتی نظریه کارشناس رو فهمیده دوباره وحشی شده حرفای چرت وپرت میزنه میگه حق بچه است تو داری میخوریشو من ارثی به بچه نمیدم دیوونه با چه چیزهایی منو تهدید میکنه 

گفت میخواستم برم اعتراض مادر گفته ولش کن حق بچه است بذار بخوره منم عصبانی شدم گفتم  تو و مادر هردوغلط کردین حق خودمه حلاله میخواستی غلط  اضافی نکنی تا مادر این یه دونگ رو به من نبخشه

نفقه رو رفته بودم گذاشته بودم اجرا نمیدونستم چجوری ازش خبر پیداکنم دیدم آ دم زنگ زده هرچی از دهنش دراومده به من میگه وتهدید میکنه که باید بری درخواستتو پس بگیری ومن هفته ای دویست بهت میدما واز کجا بیارم ومن هفته ای سیصد درامدمه وتو پول پرستی وکلاشی و... 

منم گفتم میخواستی غلط اضافه نکنی درضمن تو حقوقت هشت سال پیش اینقدر بود نه الان به یکی بگو که باورش بشه گفت برکت از مغازه ام رفته گفتم به من چه مشکل توإه برو نامه اعمالتو درست کن بعدم گفتم تو به قول خودت مغازه وماشین رو فروختی پولشو چیکارکردی برو بده به من ربطی نداره تو پول داری خوبم داری 

برگشته میگه به تو ربطی نداره پولمو چیکار کردم گفتم به توهم ربطی نداره که من باتو راه بیام حقمو میخوام هرچی قانون گفت همون کاررو میکنم 

کلی این چند روزه با پیام تهدیدم میکنه منم گفتم ببین تیر غیب بهت مهلت میده که تو خط ونشون میکشی 

الهی بمیره راحت بشم 

لااقل با آبرو ازش جدا میشم 

خسته ام خیلی خسته 

میترسه ازاجراییات بیاند ببرندش زندان هی منو تهدید میکنه که اگه رفتم زندان فلان میکنم بهمان میکنم دیگه بهت پول نمیدم واینا منم گفتم اشتباه فهمیدی من پول نمیخوام فقط میخوام ببرمت زندان 

یه جا بهش گفتم اولین کسی که بهم گفت برو مهرتو بذار اجرا تا تو آدم بشی مادرت بود واتفاقا فامیلهای خودت هم ازم خواستند که ازت شکایت کنم و بندازمت زندان کلی بهم چیز گفت با عرض معذرت از همگیتون عین پیامشو اینجا کپی میکنم


"" تونستیو بکنش زندان تاچش اونی که پیغام داده وتوکه منتظری دربیاد ک* و *ن لقه همشون کیو میترسونی زندان میرم اما تویکیو درستد میکنم یه دیقم نمیخوام نگات کنم چه برسه به زندگی برو هرکاری میتونی بکنی بکن بااون جاکشی که بهت راهنمایی میده و پیغوم میده که بکنش زندان اما صبرکن  وببین پسری برات باربیارم که اصلا یادش نیاد مادری داره فقط منتظر اون روز باش حالا توبچرخون تا نوبت منم برسه.میچرخه"" 

نظرات 4 + ارسال نظر
ویرگول سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 00:50

حتما باید بیام اینجا دمپایی پرت کنم تا بیای بنویسی؟؟؟؟
بیا تا شب سال نویی نزدم لهت کنم خودت بنویس
ای آقا اسیر شدیم از دست تو ها

الهی من قربون تو بشم ببخش توروخدا چشم نوشتم اخه هی گوشیمو خاموش میکنم وقت نشده بود بنویسم دلم برات تنگ شده یه عالمه

زهرا چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت 11:09

آدم انگار خودشو همه کاره میدونه ....... مگه دسته اونه پسری بار بیاره که... انشالا بزودی کارات روبراه بشه ..... من جای تو باشم اصلا باهاش کل کل نمیکنم و جواباشم نمیدم

گوشیمو از دسترس خارج کردم اصلا حوصلشو ندارم

ویرگول جمعه 17 اسفند 1397 ساعت 01:52 http://haroz.mihanblog.com

چرا شماره اش رو بلاک نمی کنی؟ چرا خطت رو عوض نمی کنی؟
برای چی انقدر اعصاب خودت رو خورد می کنی آخه؟
تو که داری راه درستی می ری. اس ام اس هاش رو به نظرم ببر نشکن پلیس بده و بگو من و پسرم رو تهدید می کنه، آرامش و امنیت ندارم.
یکم به فکرت سلامت روح و روانت هم باشی خوبه بخدا

اینجا کجاش قانوناش بدرد میخورد که برم پیش پلیس برای همون عربده کشیها وضرب وجرحش شکایت کردم فقط ضرب وجرح رو دادسرا قبول کرد عربده کشی هاشو بااینکه شاهد داشتم وتحقیق محلی رفتند بازم قبول نکرد. شماره رو بخاطر سامانه ثنا واس ام اس های بانک عوض نکردم البته الان از دسترس خارجش کردم گاهی میام به اینترنت سر میزنم

اعظم 46 پنج‌شنبه 16 اسفند 1397 ساعت 17:54

از ضعف هارت وهورت می کنه که بترسی عقب نشینی کنی خدا رو شکر کار پرونده ها دیگه چیزینمونده تمام بشه طاقت بیار عزیزم
ممکنه چند روزی پسرس رو هم بگیره اما بچه نگهدار هم نیست هرچی بچه ی اول رو نگه داشت

امیدوارم همش استرس بچه رو دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد