تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

نحسی استعلام گرفتن

رفتم اتحادیه جوابمو نمیدادند گفتم اینقدر میشینم تا رییستون بیاد بعداز ده روز جواب منو نمیدیددقیقا ساعت۱ظهر رییسشون اومد
ولی
کارم رفت تا شنبه
دلم گرفته
عجب نحسی افتاده توکار
جواب نامه رونوشتندمیخواستند پیرینت بگیرند نشد
اینها ازترس اداره مالیات حداقل رومینویسند برگشتند نوشتند درامد مغازه ۲میلیون تومنه دلم میخواد زار بزنما
قشنگ گفت من چیزی نمیتونم بنویسم که فردا دارایی بهمون گیر بده  خدا لعنتشون کنه
ازترس دارایی درامد واقعی رو نمینویسند اون املاکیه هم شاید برای دارایی جواب نامه رو نداده

تازه اخرش همین رییس اتحادیه گفت میخوای دخالت کنم اشتیتون بدم 

بابا اینام میخواند برند مسافرت نمیخوام باهاشون برم چون میدونم بهم خوش نمیگذره تا هزینه اشم هست که نمیتونم بدم اینها هم گیر دادند یا بیا یابرو خونه داداشت
یعنی نمیذارند دوروز تو خونه تنها باشم انگار بچه ام


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد