تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

پسر مظلومم

این متن رو دوروزه نوشتم ولی نمیشد اینجا ارسال کرد امروز ارسال شد 
:

بچه ام داره از دست میره الهی ادم وننه اش همین روزها تقاص: پس بدند

پسریه مظلومم

مرتیکه ی عوضی زنگ زدم برای مهد بهش حالی کنم که پسری دلش میخواد بره وهزینه اشو بده برگشته میگه شما حرف یاد بچه دادین که بیاد به مادر بی احترامی کنه منم عصبانی شدم برای اولین بار چاک دهنمو باز کردم وگفتم هرکی حرف یاد بچه میده از هفت جا میخوره گفتم مامانت حرف یادش میده که بچه مظلوم میاد تکرار میکنه و...خلاصه بحثمون بالا گرفت اینقدر اعصابم خرد بود که متوجه نشدم پسری از طبقه بالا اومده پایین وداره گوش میده

بعدش اینقدر الکی جیغ زدو گریه کرد دلم میخواست بمیرم

میدونم منم مقصرم ولی باید جلوی ادم بایستم نمیتونم بعضی حرفاشو بی جواب بذارم بعد کلی توهین میگه تو باید بری رضایت بدی من انگشتمم به تو نخورده اونروز چه برسه زده باشمت منم بهش برگشتم فقط برای اینکه جیگرم خنک بشه وگرنه این مرتیکه بیش ازاینها نمیفهمه

رفتم چندجا وکیل صحبت کردم درمورد اعتراض به حکم اون یه دونگ خونه هر کدوم از یه ماده جدا میگفتند چندنفر هم راهنماییم کردند اخرش به پیشنهاد اقای ومیل رفتم از پرونده عکس گرفتم وبراش ارسال کردم قرار شد یه اعتراض برام بنویسه ولی گفت زیاد دلخوشی نکن

دوباره رفته اعسار رد کرده برای دیه اینبار شاهدش همون دوستشه وهمون دامادشون که واسطه ازدواج من وادم شده همونکه شش ماهه زنش به مامانم گفته الان زنگ میزنم حوا حالشو بپرسم هنوز داره زنگ میزنه همون که غلط زیادی کرده بود وگفته بود ادم هیچ وقت اهل زدن نیست

الهی خدا جواب تک تک کارهاشون رو بده

دلم میترکه از حجم غصه هام دوباره میرم سراغ قرآن دوباره جواب میگیرم

أَلَیْسَ اللَّهُ بِکَافٍ عَبْدَهُ وَیُخَوِّفُونَکَ بِالَّذِینَ مِن دُونِهِ وَمَن یُضْلِلِ اللَّهُ فَمَا لَهُ مِنْ هَادٍ ﴿36﴾

وَمَن یَهْدِ اللَّهُ فَمَا لَهُ مِن مُّضِلٍّ أَلَیْسَ اللَّهُ بِعَزِیزٍ ذِی انتِقَامٍ ﴿37﴾زمر

خدایا ی شکست نا پذیر منتقم منتظر تحقق وعده هات هستم 

نظرات 1 + ارسال نظر
ویرگول یکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت 04:17

الهی که تقاص کارشون رو پس بدن. خدا جای حق نشسته. چرا واقعا اینا اینطورین؟
خدا تو و پسری رو در پناه خودش بگیره و از شر اینا حفظ کنه

الهی امین .کم اوردم خانمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد