تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

شب قدر

امشب عاجزانه میخوام نه مختص من که فقط وفقط برای حال پسرم دعا کنین حسابی ریخته به هم ومن نمیتونم جو خونه روکنترل کنم مامانمم درک نمیکنه وضعیت رو 

وقتی بهش میگم جلوی پسری هیچ حرفی از مشکلات نزن اصلا متوجه نمیشه 

دلم برای پسرم تیکه تیکه است 

باید برم مشاوره 

امان از بی پولی 

از خودم بدم میاد مامان بد وبی عرضه ای هستم یه جا گیر کردم که نمیدونم باید چیکارکنم به تنگ که میام با بغض نفرین میکنم خیلی بی عرضه ام خیلی

همه این روزها رو میدونستم برای همین دلم نمیخواست تا طلاق پیش برم 

خوشبختی برای حوا روزیه که بمیره نمیخوام بگم ناامیدم که کفره فقط از واقعیت فرار نمیکنم 

انگار باید تو ی منجلاب بدبختی تااخر عمر زندگی کنم

نظرات 5 + ارسال نظر
ویرگول پنج‌شنبه 9 خرداد 1398 ساعت 19:00

الهی که یه راه چاره ایی زودتر جلوی پات گذاشته بشه که یکم نفس راحت بکشی‌
خدا بزرگه

انشالله ممنون از دعای خوبت دارم میترکم ویرگول عزیزم

اعظم 46 دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت 16:48

طاعات قبول باشه فقط ایمانت رو از دست مده

کاش یه کار مستقل داشتی چون خونه داری اگه درآمد مستقل داشتی کمتر رنج می کشیدی وآرزوی مرگ نمی کردی

بازم وضع شما از بعضی ها بهتره ناامید نشو خدا یه راه مفری برات باز می کنه

ممنون گلم .انشالله نمازو روزه های شماهم قبول درگاه حق.همش نگران پسری ام مامانم داره اذیتش میکنه خیلی نگرانم نمیدونی تاچه حد دارم غصه میخورم خونه رو که رهن دادم .خودمم شرایطشو ندارم چون هم اجازه نمیدن مستقل باشم هم منبع درامدی ندارم اره خیلی سخته مهم اینه خودمو باختم بریدم این چیز وحشتناکیه

[ بدون نام ] دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت 05:03

سلام عزیزم .خدانکنه .انشالله همه چی درست میشه .منم تقریبا توی شرایط مشابه شماهستم .انشالله خدا خودش کمک میکنه .

سلام .ممنون انشالله خدا مشکل شماروهم حل کنه

انسان یکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت 22:09 http://1398siyah.blogsky.com

آیا شوهر شما مشکل روانی داره
ببرش روانپزشک تشخیص بده
اگر نداشت اصلاح میشه فقط خیلی باید بهش برسی
یبار این فرصت به خودت بده ولی نه این زنی که هستی

یه جور دیگه شاداب و پر انرژی
اگر شاداب نیستی یه سری قرص روانپزشک تجویز میکنن که شاد و پر انرژی میشی
تغذیه تو مواظب باش
فقط یه بار به خودت و زندگیت فرصت بده
اگر نتونستی دیگه برای همیشه تمومش کن با دلی محکم که دیگه درست نمیشه
مطمان باش درست میشه
زبونت به قربان صدقه عادت بده
قربونت برم خوشگل من دست گلت درد نکنه
قربون دستات
در ضمن حتمی هوای مادر شوهر رو داشته باشید

پس برگردید ولی نه این زن
انگار یه زن دیگه شدید حتی ظاهرتون هم تغییر بدید
این رو خانمی برای شما مینویسه که خودش این کار کرد و نتیجه دید ولی منبع صحبتی مثل خودم نداشتم تا برای بقیه راه انرژی بگیرم

سالهاست راههایی رو که گفتی رفتم اثرنداشت دلم ازهمه اینها میسوزه تازه طرفم پرروتر شد خصوصا مادرشوهری که خیلی هواشو داشتم

انسان یکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت 22:03 http://1398siyah.blogsky.com

آیا شوهر شما مشکل روانی داره
ببرش روانپزشک تشخیص بده
اگر نداشت اصلاح میشه فقط خیلی باید بهش برسی
یبار این فرصت به خودت بده ولی نه این زنی که هستی

یه جور دیگه شاداب و پر انرژی
اگر شاداب نیستی یه سری قرص روانپزشک تجویز میکنن که شاد و پر انرژی میشی
تغذیه تو مواظب باش
فقط یه بار به خودت و زندگیت فرصت بده

ممنون ازهمه حرفاتون ولی اگه همه وبلاگم رو خونده باشین همه این راهها رو رفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد