تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

روز دوم کار

امروز تا۵سرکاربودم ومامانم کلی خط ونشون برام کشید 

الان توی اتوبوسم دارم تایپ میکنم خدا بخیر بگذرون وقتی میرم خونه خخخ

ادم زنگ زده خونه که با پسری حرف بزنه پسری هم گفته تو بابای همسایه ای باهات حرف نمیزنم احتمالا ادم این حرف رو میذاره به حساب تعلیمات من فعلا که ازخدا خواسته پسری خوب جوابی بهش داده 

کلاس مهارت اموزی تو پیش دبستانی میخوام ثبت نامش کنم کلی ذوق داره 

کارامروز خوب پیش رفت یه کارهایی رو مورچه وار انجام دادم ولی هنوز هرخطش رو چک میکنند ومن خودم میترسم خرابکاری کنم 


امروز ازهرچی که تونستم نکته برداری کردم امیدوارم تا فردا یادم نره 


نظرات 1 + ارسال نظر
اینک پنج‌شنبه 27 تیر 1398 ساعت 13:27 http://inak.blogsky.com

اصلا به مامانت فکر نکن. مطمئنم توی کارت پیشرفت می کنی.

کارت با حقوق ثابت هست؟

ممنون .نمیتونم مامانم حسابی رو اعصابم اثرمیذاره.بله حقوقش ثابته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد