تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

آدم بی غیرت

رفتم محلات 

حالم بهتر شد 

گرچه تا دوروز کلی اشتباه کردم تو کارم ولی روز به روز بهتر شدم البته جریمه هم شدم

اومدم اصفهان 

فایده نداره مامانم واقعا حالش خوب نیست اصلا از طبق پایین نرفتم بالا ولی باز گیر میده 

میگند کوزه گر از کوزه شکسته آب میخوره دقیقا احوال مامانمه

یه پسری که مریضی اعصاب داشت با دارو گیاهی اینقدر حالشو خوب کرد که طرف الان ازدواج کرده ودعا گوی مامانمه هر بار پیغام تشکر میدند خانواده اش 

کارشناس زنگ زد که بیایید منو ببرید فولادشهر سر مغازه 

داداشم بردش  ولی املاکیه دوباره کلی چرت وپرت گفت وقت بود داداشم باهاش دعواش بشه

املاکیه برگشته میگه ادم با ۵۰هزارتومن ویه چک مغازه رو خریده وقتی چکش پاس نشده فسخش کردند

کارشناسه هم گفت  اینا معلومه ادم درستی نیستند 

گفت من سعی میکنم یه چیزی بنویسم که قاضی رو متوجه کنه  اینا نمیخواند همکاری کنند

توکارم دیگه راه افتادم حسابی خداروشکر فقط وقتمو زیاد میگیره هیچ تعطیلی هم نداره

داداشم دیشب که ادم اومد بچه رو ببره بهش گفت بچه رونگه دار حوا دیگه شرایطش رو نداره گفته به من چه تو بچه رو ببر محلات اینم ازآدم بی غیرت


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد