تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

هنوز کفش اهنی پامه

ادم  دوباره که میگه وقت ندارم میخوام برم جلسه یا میخوام برم بیرون شهر

منم جمعه گفت ببرمش گفتم  پسری میگه جلسه دارم 

الانم پیام داد که میخوام فردا شب ببرمش

 گفتم فرداشب پسری میخواد بره بیرون شهر

میخواد هر موقع بچه تو دست وپاش نیست ببرتش 

هفته پیش میخواستم برم دادگاه وکیل. گفته بود برم چیزی رو پیگیری کنم  وقتی بهش گفتم نگهش دار گفت نمیتونم مادر هم نمیتونه نگهش داره پیش کس دیگه ای هم نمیمونه 

مامانمم نگهش نمیداشت خیلی اذیت شدم تا رفتم دادگاه البته یه دادگاه نبودا دادگاه قبلی دادگاه تجدید نظر واجرای احکام بود 

وکیل خوشبینه 

الان هم میخواد دادخواست فروش ملک رو بده 

میگه باید یه گواهی اول بگیرم بعد دادخواست بده 

دیگه حالم از هرچی دادگاه هست بهم میخوره 

وکیل یه لایحه داد بذارم رو پرونده مهریه که یعنی خسته شدم ومهریه رو برام تعیین کنند قاضی هم گفت برو اواسط شهریور بیا درخواست بده که اگه ادم دلیلی برای فسخ داره ارائه بده وگرنه کارشناس میذاریم رو پرونده که قیمت گذاری کنه مغازه رو وبه عنوان پیش پرداخت مهریه بهم بدند 

وکیل میگه این که کاری نداره یه فسخ نامه بیاره ولی تو زیاد امیدوار نباش 

امید بخدا هر چیزی تو دادگاه امکانش هست وقتی امیدواری یه چیزی میشه که باورت نمیشه حقتو بهت ندادند برعکسشم هست تا خدا چی بخواد

هنوز کفش اهنی پامه 


نظرات 2 + ارسال نظر
فریا دوشنبه 28 مرداد 1398 ساعت 15:42

سلام عزیزم،کلی وقت بود گمت کرده بودم،چقدر سختی کشیدی دوست جان.ایشالله زودتر از دستشون نجات پیدا کنی،البته کامل نخوندمت

فریا کجایی دختر.انشالله ممنونخوش اومدی گلم

ویرگول یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 19:55 http://Haroz.mihanblog.com

الهی که روز به روز امیدت بیشتر بشه
کاش می رفتی می گفتی آدم بچه رو نمی بره و مجبورس می کردند چند روز بچه رو نگه داره. می دونی اسمش رو باید نوشت عادم چون واقعا کسی که بچه خودش رو بخاطر خوش گذرونی هاش طرد کنه آدم نیست

اره آدم نیست .میدونی از دادگاه خسته شدم وگرنه پدرشو درمیاوردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد