تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

هفته ای که گذشت

شهرداری واداره ثبت رفتم برای سوالی که وکیل کرده بود ولی فایده نداشت یه میلیون ازحقوقی که ریخته بودند برام رو ریختم حساب وکیل برام دادخواست نوشته فردا برم برای شکایت اون یه دونگ

دعا کنین برام

برای پسری نذر صلوات کردم بالاخره رفت نشست تو کلاس ولی من همچنان دم در کلاس باید بشینم 

کارم بهتر شده اگه نبود کلی غصه میخوردم 

داره قلق مامانم میاد دستم(اگه املاشو درست نوشته باشم)باید سکوت محض کنم 

برای دیدن نظریه کارشناسی رفتم دادگاه همونی که کارشناس  نوشته بود با پنجاه هزارتومن  قرار داد فسخ شده والان مالک مغازه همون املاکیه است رفتم دوباره لایحه گذاشتم رو پرونده وبا قاضی حرف زدم قاضی گفت شاید صدمیلیون پیش برات بنویسم وسه برج یه سکه البته چشمم اب نمیخوره چون این قاضی کم حافظه است البته دستور داد برم اتحادیه برای ماشینش  قیمت بگیرم 

هنوز زنگ نزدند که نامه اماده شده

میخوام باهمه ی مشکلاتم کنار بیام میخوام اعتماد به نفسم رو ببرم بالا میخوام طاقت بیارم 

باهزارتا طعنه بالاخره یکشنبه ظهر عادم اومد بچه رو برد منم رفتم خونه مادربزرگم هنوز نرسیده اونجا پیام داده یه ساعت دیگه میارمش  منم گفتم من خونه نیستم تا۱۱شب خودش رو به اب واتیش زد هی تهدید میکرد که بچه رومیذارم دم خونتون ومیرم منم گفتم منو نترسون بچه رو سالم تحویلت دادم طبق حکم دادگاه ازت تحویل میگیرم نمیتونی نگه داری ببرش کلانتری 

بیچاره پسرم 

بعداز جروبحث پیامکی بالاخره ساکت شد وبچه رو ۱۱اورد 

بهش گفته بودم پسری تب داره داروبخر براش خوراکی بد خصوصا بستنی وفسفود وسرخ کردنی بهش نده اخر نه دارو خریده بود که هیچ بستنی وهمبرگر داده بود بهش خورده بود بعدم گفته بود به مامانت نگو چی خوردی

چی بگم از دست عادمی که شعور نداره  دلش برای بچه خودشم نمیسوزه 


نظرات 2 + ارسال نظر
اینک چهارشنبه 6 شهریور 1398 ساعت 09:09 http://inak.blogsky.com

اخه مردا چی از بچه داری سر در میارن؟
اغلب شون هم بچه رو مال زن می دونن نه مال خودشون.
برای همینه که گیج می زنن.
ادعا مالکیت بچه رو هم زمانی می کنند که بخوان باهاش زن رو ساکت کنن!

درسته ولی کاش بخواند یه کاری رو بکنند این لج هم میکنه انگاری.جمله اخرت رو گل گفتی

مریم سه‌شنبه 5 شهریور 1398 ساعت 15:31

سلام خوبی ؟خب بهش نگو چی کار کنه چی کار نکنه بدتر لج میکنه باهات !حساسیت نشون نده اون که کار خودشو میکنه .خب اسمشو گذاشتی عادم .حیف آدم !بیا تو واتساپ .من شمارتو ندارم .همه شماره هام پریده

سلام
ممنون خانمی
بله دقیقا لج میکنه باشه گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد