تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

دادخواست اثبات مالکیت

دیشب پسری باشیطنت مخصوص به خودش لپ تاپ مردم رو داغون کرد همونکه ماله محل کارم بود دلم میخواست جیغ بزنم داد بزنم گریه کنم

ولی خیلی خودمو کنترل کردم درحد دعوا کردن وتوضیح اینکه اجازه نداری بی اجازه بری سر وسایلی که مال تو نیست بعد هم خوراکی که خیلی دوست داشت رو تا چند ساعت ازش دریغ کردم خیلی بهش سخت تموم شد

خدارو شکر که تونستم خودمو کنترل کنم

بماند که 800تو گلوش گیر کرده بود وفکر کنم قیدش رو باید بزنم چون گفتند با پیک بفرستمش دفتر

اینجوری دیگه نمیتونم خونه مادربزرگم برم

الان با کامپیوتر خودم دارم کار میکنم البته امروز پسری خونه مادر بزرگمه چون دنبال کار همین اتفاق بودم وهچنین دنبال ثبت  دادخواست برای اون یه دونگ خونه

وکیل گفته بود برو دنبال گواهی عدم افراز که متاسفانه چون خونه سند نداره این گواهی رو نمیدند بدون اون هم نمیشه دادخواست فروش ملک یا خلع ید داد

با این حال وکیل گفت برو یه تیر تو تاریکی بزن یا میشه یا نمیشه

رفتم دفتر قضایی که رییسش قبول نکرد ومنو فرستاد دادگستری اون کله شهر برای اینکه از معاون دادگستری کسب اجازه کنم که اخرش نشد ومن برگشتم چون دادخواست رو به دادخواست اثبات مالکیت باید تغییر میداد واینکه وکیل گفت میخواستم کارت جلو بیفته حالا که نشد مجبوریم راه طولانی تر رو بریم

اینجا که من میرم دفتر قضایی نزدیک خونه است وخیلی شلوغه از 6 صبح رفتم نوبت گرفتم تازه شدم 42می  کلی دردسر کشیدم خصوصا اینکه کفشم مشکل پیدا کرده بود والان با کلی تاول کف پام باید کلنجار برم

اخرش برگشتم دفتر قضایی وبا التماس که با همون نوبت خودم کارمو راه بندازند

تا 1:15 کارم تموم شد با اون پام پیاده رفتم خونه چون نمیشد دیگه تاکسی نشست مسیرش تاکسی نمیخوره

صبح هم بابا کارهای کامپیوتر رو انجام دادومن تا3مشغول نصب برنامه ها بودم بالاخره بعد از دیشب تاحالا مشغول کار شدم البته سرمم خلوته

اومدم اینجا مینویسم

دعا کنین این راه درست طی بشه

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 11 شهریور 1398 ساعت 09:52 http://farzandenakhaste.blogsky.com/

موفق باشی حوای عزیز و انشالا کارات رو به روال باشه

ممنون.انشالله شماهم موفق وتندرست باشی

ویرگول پنج‌شنبه 7 شهریور 1398 ساعت 00:34 http://Haroz.mihanblog.com

الهی که بهترین ها جلوی پات قراره بگیره عزیزم
خدا پشت و پناهته
خوشحالم که داری روز به روز قوی تر می شی

ممنون خانمی.خدا پشت وپناه همه دوستای گلم باشه

اعظم 46 چهارشنبه 6 شهریور 1398 ساعت 22:05

منتظر خبر های خوب از طرف شما هستم صبور باش ان شائ الله به حقت می رسی

ممنون.انشالله ازدعای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد