تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

پدرانه های یک عدد عادم

به عادم پیام دادم برای هزینه پیش دبستانی یکم متلک بارش کردم بلکه به غیرتش بربخوره

دیروز رفته پیش دبستانی فیش پرداختی شهریور ومهر رو برده 

فردا هم میخواند پسری رو ببرند اردو  امروز زنگش زدند رفته رضایت نامه امضا کنه  

فکر کنین تا اونجا رفته پسرشو ندیده 

دلم برای پسرم سوخت 

مدیرشونم گفت والا من چی بگم به این بابا

خوبه باز پسری هیچ وقت دلش هوای باباشو نمیکنه از کنار خونه ومغازه هم رد بشیم نمیگه من برم پیشش 

امروز بهش پیام دادم که من گردو وبادام خریدم برای مدرسه اش هرروز میدم میبره ولی نتونستم پسته براش بخرم بقیه بچه ها جلوش میخورند گناه داره تو 5تا پسته بخر ببر مدرسه بذار دهنش

اونوقت اقا رفته مدرسه نکرده یه شکلات برداره بده دست بچه اش لااقل سراغشم نگرفته حتی حال واحوال بچه رو هم نپرسیده 

انگار شده مامور خرید برای یه گونی سیب زمینی

میدونین از کجا دردم میگیره اینکه بچه پیش منه من دارم زحمتشو میکشم اصلا هیچ اهمیتی برای عادم نداره بعد مدرسه گیر میده هربار امضای اقا رو برای یه چیزی میخواد 

هیچ کس اندازه مادر نگران بچه اش نیست هیچ کس هم اندازه من مسئولیتشو نداره  اینم از قانونهای خوشگلمون

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم شنبه 20 مهر 1398 ساعت 14:08

حوا جان با مدیرش صحبت کن که مسئول پسرت تو هستی .شرایطو براش توضیح بده .واقعا میفهمم چقد درد داره که رفتارش حداقل با پسرت اینجوریه .اما شاید برا پسرت هم بهتر باشه که تکلیفشو با باباش بدونه .کاش با یه مشاور صحبت میکردی و راهی رو انتخاب میکردی که پسرت کمترین آسیبو ببینه .منظورم اینه پسرت شاید از بی توجهی باباش بیشتر آسیب ببینه تا اینکه کلا فکر کنه اصلا نیست

اره دقیقا منم همین فکر ومیکنم. پیش دبستانیش یه مشاور داره باهم دراین مورد حرف زدیم گفت بذار بچه خودش متوجه نبود باباش بشه این براش خوبه برای توهم خوبه گفت از باباش بد نگو فقط بذار ببینه که کنارش نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد