تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

پاییز شد مهر شد وحوا آمد

امروز تولدمه

34 سالم شده 

چقدر زمان زود میگذره 

نمیخوام به پیر بودن فکر کن 

نمیخوام به لحظاتی فکر کنم که درد کشیدم به سالی که پراز رنج گذشت میخوام به خوبیاش فکر کنم 

به اینکه وسایلام رو چیدم ومستقل شدم به اینکه کار پیدا کردمو واز جیب خودم سر سفره خودم غذا به بچه ام میدم به اینکه پسرم سلامته وصبح به صبح دستشو میگیرم میرم پیش دبستانی 

به اینکه یه خانواده کوچیک دونفره دارم 

به اینکه تونستم تا پارسال این موقع 16 کیلو کم کنم 

به اینکه باهمه ی سختی ها دارم نفس میکشم وهنوز روی پا هستم 

به اینکه باهمه ی تنهایی ها وبی کسی هام هنوز برقرارم اگه شکستم اگه بغض کردم اگه حس های بد بهم دست داد بازهم خدایی دارم که هرجا صداش زدم یه جوری خودش رو بهم نشون داده ومسلما هرچی هست ایرادات خودمه وکم صبریم 

خدا یا شکرت 

این 33 سال گذشت کمکم کن حتی اگه یه روز دیگه ام زنده ام آدم باشم  وبا شرافت زندگی کنم. 



نظرات 6 + ارسال نظر
حوا دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت 09:47

سلام... تولدت مبارک... ان شاء الله و به امید خدا سال دیگه تولدت رها باشی و آزاد
آرامش داشته باشی و خوشی
خودت و گل پسر کنار هم
به خوشی و خرمی
امید داشته باش به روزهای روشن... دلم روشنه که به زودی زود رها میشی از این بند و از این نگرانی ها

سلام گلم. ممنون. انشالله خدا ازت بشنوه واقعا دیگه دلم نمیخواد اسمم تو شنا سنامه اش باشه

زهرا دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت 09:04 https://farzandenakhaste.blogsky.com

تولدت هزاران بار مبارک حوا جان عزیز و دوست داشتنی......... راستی تولد منم 20مهر بود

تولدت مبارک خانومی چه جالب

ریحان پنج‌شنبه 25 مهر 1398 ساعت 09:46

سلام .تولدتون مبارک .ان شالله با پسرتون بهترین روزهادر انتظارتون باشه.همه این روزها میگذره وآرامش به زندگیتون بر میگرده مطمئن باش عزیزم

سلام. ممنونانشالله ازدعای خیر شماها

ترانه چهارشنبه 24 مهر 1398 ساعت 22:47 https://daftare-zendegiye-man.blogsky.com/

تولدت مبارک رفیق مهربون و دوست داشتنی.منم برات خوشحالم,برای قوی تر شدنت,برای روزهای روبه پیشرفتت.الهی خوشیهات همیشه تداوم داشته باشه

سلام ممنونماکه خرابتیمانشالله. انشالله همه دوستام سالم وتندرست وخوشبخت باشند

اینک چهارشنبه 24 مهر 1398 ساعت 21:43 http://Inak.blogsky.com

سلام. تولدت مبارک عزیزم.
به روزهای خوبی که قراره برات پیش بیاد فکر کن. حتما انفاق می افته

سلام. ممنون. انشالله

رهآ سه‌شنبه 23 مهر 1398 ساعت 22:36

تولدت مبارک حوا.
دلم میخواد ی روز از خونه خودت، خونه دوتایی خودت و پسرت پست بزاری ... و از آرامشی که داری بنویسی.

ممنون عزیز دلمانشالله. چقدر خوب میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد