تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

مشکل قطعی اینترنت ایرانسل اصفهان

خیر سرم رفتم ۷۰۰خرج کردم مودم جیبی ایرانسل گرفتم(باهزینه های متفرقه اش مثل دانگل وخط وخود اینترنتش )

خیلی مشکل دارم 

من که طبقه پایینم  انتن دهیش مشکل داره یه نقطه توی پذیرایی روی دیواره اونجا خط میده اویزونش کردم اونجا 

از ۴دی تا امشب هم که مشکل داره من سرعتم وحشتناک پایینه وصدای مدیرمون دراومد گفت تا اینترنتت مشکلش برطرف نشده نیا کار 

نیومدن سرکار هم یعنی نداشتن حقوق اون روز 

برای من یه ساعتم یک ساعته کدوم یکی از مسئولین از مشکلات منی خبر دارند که محتاج ۱۰.۰۰۰تومن شدم این ماه 

شکم سیر از گرسنه خبر نداره 

درسته علاف وبیکار که معتاد شبکه مجازی شدند اعصابشون خرده ولی خیلی ازکسب وکارها هم با اینترنت فعاله ضرر مردم رو کی میده 

اشکم دراومد امروز 

اعصابم خرده داغونم 

با عادم دعوا کردیم مرتیکه دوباره انگ دزدی میزنه میگه بیابرو طلاها که دزدیدی رو بیار بده پول دیه رو هم پس بده برو دادگاه بگو پول نداره شوهرم که همون ده میلیون هم نده وقسط ها روهم بگو نداره بده تا بیام طلاقت بدم گفتم محتاج تو نیستم گفتم معلومه کدوم عادم عوضی دزده که زده به خونه ام فکر کردی همه گول زدی خدارو هم گول زدی وجای تمام اذیت هاش یه فحش اب اب  هم نثار تربیت کننده اش کردم وگفتم دزد خودتی وهفت جدوابادت که حق منو میدزدین میریند کربلا من اصلا طلاق نمیخوام فقط حقمو از حلقوم همتون میکشم بیرون 

امان از روزگار 

دیگه باید چی پیش بیاد که مردم ازته دل ارزوی امدن امام زمان رو بکنند 

خسته شدم 

بسه دیگه 

پسری مدام میگه مامان دلم نمیخواد کار کنی میگه برو ازبانک پول بگیر یا ازباباجون پول بگیر 

بچه چه میدونه از مشکلات من فکر میکنه پول میزاد 

امان از دل من 

امان از دلی که با شنیدن حرفای یه بچه چهارساله به هم میریزه 

امان ازدلی که با قطع شدن اینترنتش اشکش درمیاد 

امان از بدنی که یاری نمیکنه با کار کردنم 

امان از عمری که پای ادم کثیفی مثل عادم تلف شد 

دلم میخواد برم مشهد 

دلم زیارت میخواد 

دلم یه عالمه دردول میخواد 

دلم یه اغوش گرم  میخواد (لطفا هیچ جنس مذکر بی پدر مادری اینو مجوز ورودش به وبلاگ وپیام مزخرف دادن ندونه که اینبار از پیامش اسکرین شات میگیرم میذارم روی صفحه وبلاگم توی پست ثابت )

حتی دلم یه مادر دلسوز میخواد که بغلم کنه دست نوازش بکشه رو سرم ارومم کنه که اونم ندارم 



نظرات 4 + ارسال نظر
حوا دوشنبه 9 دی 1398 ساعت 08:28

بیا بغلم عزیزمممممم
خدا لعنت کنه باعث و بانی این مشکلات رو
از همه طرف باید بکشی

انشالله

اعظم 46 دوشنبه 9 دی 1398 ساعت 00:38

هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی روزگار

ویرگول شنبه 7 دی 1398 ساعت 22:31 http://Haroz.mihanblog.com

حوا جانم قوی باش
تا اینجاش رو که اومدی طاقت بیار برای بقیه اش
یادت یک و سال خورده ایی پیش باورت نمی شد که اصلا بتونی از خونه در بیای؟ ببین تا الان ماشالا خودت تک و تنها تا اینجا اومدی.
خدا بزرگه
طاقت بیار

بله خیلی تا پارسال فرق کرده اینروزها رونمیدیدم ولی اومد

زهرا شنبه 7 دی 1398 ساعت 10:35 https://farzandenakhaste.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد