تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

درانتظار دادگاه

حالم یه جور عجیب غریبه حتی دیگه نمی خوام تلاشی بکنم برای دعا کردن نه اینکه نخوام ها نه اینکه نا امید باشم نه اصلا حرفم نمیاد 

تو خونه هم کمترحرف میزنم حتی با پسری 

بیشتر دلم می خواد بخوابم انگار دلم می خواد چشمامو ببندم تا این دنیا رو نبینم 

این اخبار بد روم اثر گذاشته از ظلمی که به ادم ها میشه وتو هرجایی داری میبینیش ولی اتفاقی نمیفته خدا خیلی صبوره 

یه دوستام گفت دعای مقاتل بن سلیمان رو بخونم 

یکی دیگه از دوستام گفت دست جمعی خوننده بشه اثر داره 

نمیدونم چی درسته چی غلط 

ولی دعا به ادم ها ارامش میده 

اومدم خواهش کنم هر کدومتون تونستید این دعا رو برام بخونید منم می خونم وهمه دوستامو دعا می کنم اگه هرکدومتون هرچقدر تونشتید خوندید برام خصوصی پیام بگذارید ممنونم .

حس می کنم به زبو نم یه وزنه 3 کیلویی وصله 

تازگیها یه چیزهایی دور وبرم میبینم باعث شده سکوتم بیشتر بشه 

متوجه شدم یه سری دوستام که از زندگی هاشون راضی نیستند به شخص سومی دل بستن که بعضی هاشونم متاهل اند 

یکی دوتا هم نیستند 

داریم به کجا می ریم دقیقا شده فیلم ترکیه ای 

وقتی هم بهشون می گی اشتباهه یه جور دیگه برخورد میکنند اینقدر دلیل میارند از ظلم هایی که از سمت شوهرشون شده که ادم میمونه چی بگه 

یه جوری شده فقط دلم میخواد یه گوشه بشینم زل بزنم به دنیا وبه خدا بگم میبینی دنیایی که تو قشنگ ومنظمش کردی الان چه جوری ادمها دارند نابودش می کنند از جنگ وگرفتاری وبی پولی ومریضی تا ظلم وبی وفایی 

قبول دارم اعتیاد ومریضی روانی ومشکل اخلاقی وجنسی وبیکاری همه سخته ولی اون نفر سومی که دل به زن متاهل میبنده رو نمیتونم من یکی به عنوان یه مرد عاقل نگاهش کنم اونم یه جانوره 

زن ها احساساتی اند ولی الانم جو، یه جوری  شده که از همدیگه یاد میگیرند 

یادم میاد عادم وقتی رفت تو اون شرکت کوفتی هرچی بلد نبود رو یاد گرفت ورفتارش بدتر شد 

وای از اونموقعی که قبح گناه بریزه 

حالا این وسط دادگاه ها رو طول می دند که یعنی چی بشه 

یااینکه دستگاه قضاییه درستی نداریم که بچه رو دوتیکه میکنند چند سال با مادر چند سال با پدروبعد دوباره ازش سوال میشه 

نفقه میبرند 300 تومن به کجای بچه می رسه ؟

مهریه میبرند 500 یا800 یا شش ماه یه سکه خب به چه درد میخوره بریم گدایی که بیشتر پول در میاریم .

بیخود نیست این همه زن مطلقه افتادند تو خط صیغه شدن 

این مملکت اسلامیه که بهش افتخار می کنیم 

کیه که صدای مارو بشنوه 

یه چیزی رو یاد گرفتم هرچی صادق باشی بیشتر اذیت میشی بخوای صادق نباشی ازگناه اون دنیات می ترسی 

وگرنه توی دادگاه ازبس دروغ شنیدن راست هم که می گی باور نمی کنند وکیل قشنگ میگه حوا دروغ بگو چون دروغ نگی میبازی واخر عادمی میبره که نقش بلده عوض کنه 

ازخودم بدم اومده که بلد نیستم جوری گرگ باشم که لااقل با کلاه شرعی دل خودمو نرم کنم .

29 ام نوبت دادگاهه حس خوبی ندارم 

این همه رفتم دادگاه این همه تلاش کردم حتی قاضی تو دادگاه بهم حق داد وبه عادم برگشت واخرش حکم ها هیچ کدوم اون نمیشه که من میخوام تازه عادم هربار وقت اعتراض داره 

چقدر عمرم پای این عوضی هدر رفت 

خواب دیدم یکی اومد دستمو گرفت گفت بیا برم با عادم اشتیت بدم ومن اینقدر التماس کردم که نمی خوام  وقتی بیدار شدم هم میترسیدم مجبور بشم برم پیش عادم 

دادگاه فقط به فکر امار واعدادو ارقامه وگرنه زندگی ها خیلی هاش از طلاق گرفته ها بدتره 

اینبار پسری روبرد ائن هم بعداز این همه وقت 

سفارش کردم بچه الرژی داره بهش فلان چیز رو نده 

وقتی بچه اومد دوباره مریض شد زنگ زدم دعوامون شد گفتم توکه بهش بستنی ونوشابه میدی مریضش می کنی پس بیا ببرش دکتر گفت به من چه منم عصبانی شدم گفتم تو فقط بلدی زن هرزه ها روببری دکتر ( یادتونه چند سال پیش توی بارون نیومد منو از محل کارم بیاره زیر بارون چه سرمایی خوردم وهمون روز رفته بود دنبال دوست دخترش از محل کارش برده بودش دتر دقیقا یاد اونموقع بودم این حرفو زدم )

بی حیا گذاشته بود رو بلندگو تو مغازه گفت بیا تا مامان تورو هم ببرم گفتم مامان خودت بیشتر لیاقت داره ببریش گوشی روقطع کرد 

خیلی اتیش گرفتم ازاینکه نمیتونم یه چیزی بگم که دهنشو ببندم زنگ زدم داداشش گفت صداتو گذاشته بود روبلند گو گفتم  به مادرم همچین حرفی میزنه منم متقابل به مثل می کنم گفت این که غیرت نداره ولی هرچی گفت جوابشو بده به من که نمیگی که ناراحت بشم داری به اون میگی به مامانت چیز گفت توهم همونو پسش بگو 

گفت این عادم ادم نیست که شعور وغیرت هم نداره 

بعدش گفتم اصلا چه فایده من زنگ زدم به داداشش مثلا دلم میخواست اروم بشم که نشدم .

ازاونموقع تاحالا اینجوری شدم وکم حرف 

خیلی باخودم کلنجار رفتم که تونستم اینجا بنویسم 

اهان یه چیز دیگه اونروز اینقدر اعصابم خرد شدکه یه اشتباهی بعداز مدتها توی کارم کردم وبخشی از حقوقم بابت جریمه رفت 


خدایا شکرت 



نظرات 5 + ارسال نظر
حوا سه‌شنبه 8 بهمن 1398 ساعت 14:30

سلام
میگم پیام ها برات اومدن؟
پاسخ رو داده بودم منتها چند وقته انگار کامنت ها ارسال نمیشن

سلام خانمی .نه عزیزم پیامهات اومده فقط من نتونسته بودم جواب بدم .شرمنده شما محبت داری عزیزم کاش منم بتونم بقدر تو وفاداری کنم

حوا سه‌شنبه 1 بهمن 1398 ساعت 13:29

تا این فاصله چقدر باشه... اگر بخواد به چند ساعت برسه که نه
حالا در حد یه دستشویی رفتنی یا جواب تلفنی دادنی باشه اشکال نداره
ولی اگر بخوای نصفش رو الان بخونی و نصفش رو فردا نمیشه
دعاش کمه زیاد نیست که نتونی بخونیش

اخه من نزدیک دوازده ساعت کارم بقیه اشم مشغول کارهای دیگه یا خوابم باید یه وقتی خالی کنم

زهرا سه‌شنبه 1 بهمن 1398 ساعت 09:00 https://farzandenakhaste.blogsky.com

فقط آرزو میکنم به یه ثبات برسی و از دادگاه خلاص شی. اون قضیه حضانت بچه رو باز از یکی از دوستام میپرسم اونم حقوق خونده کارشناسی ارشد. انشالا حاجت روا باشی حوای عزیز.

ممنون خانمی .ممنون میشم بپرسی .این موضوع بیشتر ازهمه چیز روی اعصابمه .

نازنین یکشنبه 29 دی 1398 ساعت 11:21 http://manamdegeh.blogfa.com

سلام
چقدر بده که بخاطر بچه همیشه مجبوری با عادم در ارتباط باشی!
آدم(شما) عصبی میشه اینقد گذشته جلو چشمش باشه

سلام عزیزم. دقیقا درست گفتی حرف دل منو زدی

حوا شنبه 28 دی 1398 ساعت 08:30

سعی کن آروم باشی و به اخبار زیاد گوش ندی که روی اعصابت اثر بد بذاره... سعی کن موقع کارکردن یه موسیقی لایت بذاری که آرامش داشته باشی موقع کار...
دعای مقاتل بن سلیمان رو من خوندم... باید صد بار بخونیش تا به مطلبت برسی و خودش گفته اگر نرسیدی بهش لعنت بفرستی..
من یکبار برای یه موضوعی صد بار خوندم و بهش هم رسیدم..
و برای یه موضوع دیگه بارها خواستم بخونم و انگار قسمت نبود هر بار که میخوندم یه اتفاقی میوفتاد که به صد بار نرسه... منم قیدش رو زدم و به تقدیر خدا نگاه کردم...
ولی در کل دعایی هست که ردخور نداره و باید خودت 100 مرتبه بخونیش

ممنون که گفتید .بینش فاصله بیفته مشکلی نداره ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد