تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

خسته نباشم

یه معجزه شد وامروز ظهر اب قطع نبود منم بااینکه کمی کسالت داشتم شروع کردم به کار کردن اول رو فرشی وپتوهارو توی حیاط اونم با اب سرد شستم بعدم سرویس حمام ویخچال واشپزخانه خونه مامان اینارو غذا هم پختم والان یک عدد خسته وکوفته درحال غش کردن کنار بخاری هستم  خودم باورم نمیشه چند ساعتی از نعمت  اب محروم نبودیم 

وقتی پسری بد غذا میشه تنها راهش اینه همون غذا رو با کمی پنیر پیتزا اسنکش کنم حالا حتما هم نباید نون اسنک باشه 

الان بانون معمولی وکمی سبزیجات وپنیر پیتزا  یه شام مقوی براش درست کردم اینجوری بدون اعتراض غذاشو میخوره 

نظرات 4 + ارسال نظر
حوا یکشنبه 11 اسفند 1398 ساعت 09:26

نه خدا رو شکر
من و دخترم عاشق کله پاچه ایم

خب پس اونو نگاه نکرده میل میکنین

حوا شنبه 10 اسفند 1398 ساعت 11:00

خدا سلامتی بهت بده
باز خوبه با این ترفند گول میخوره
دختر من از این کلاه ها سرش نمیره
لقمه رو چشم بسته هم بذارم دهنش میدونه چی توشه و درش میاره
متاسفانه یا خوشبختانه قدرت تجزیه تحلیل غذا توی دهنش بالاست
خودمم همینجور هستم و همسر از دستمون عصبانی میشه میگه چرا لقمه رو نگاه میکنی میخوری... چشاتو ببند و بخور ولی نمیتونم چون حالت تهوع میگیرم... دخترم هم همینطوره

همون دیگه به مامانش رفته شمارو هم باید گول زد تا غذا بخورید احتمالا با کله پاچه مشکل ندارید؟

Baran جمعه 9 اسفند 1398 ساعت 21:47 http://haftaflakblue.blogsky.com/

فدای شما بانو جان

والا خبر رسید،امروز تو اتوبان رشت لاهیجان،مسافری یهویی بیهوش شد.گویا از قم آمده بودن.
حالا مسئولین خوش فکر،تازه یادشون اومده باید ورودی شهر مراقب بگذارند.

خدا خودش یه فرجی کنه

زنده باشی عزیزمفورا هم از اقدام جدیدشون خبر تهیه میکنند مراقب خودتون باشین

Baran جمعه 9 اسفند 1398 ساعت 20:20 http://haftaflakblue.blogsky.com/

خدا وقت حوا بانوی عزیز

ممنون خانم گلمچه میکنید با مسافرین بی محل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد