تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

خدایا دلم برات تنگ شده

همیشه میدونی هست 

براش تکراری نیستی 

لازم نیست بهش ثابت کنی که برای باهاش حرف زدن به اندازه کافی خوبی ودر شانشی 

در همه حال برات وقت داره 

بهت گفته در هر حالتی که هستی باهام حرف بزن 

گفته من همه زندگیتو میبینم لازم نیست تک تک  اتفاقات بدت رو تعریف کنی 

تمام ظلمهایی که بهت شده رو دیدم 

تمام حرفای بدی که بهت زده شده رو شنیدم 

تمام کتک هایی که خوردی رو شاهدش بودم 

هیچ وقت بهت نمیگه چون زنانگی بلد نبودی اون حق داشته از شب عروسی بهت خیانت کنه 

هیچ وقت بهت نمیگه چون اشپزی بلد نبودی پس حقت بوده دستت بسوزه 

هیچ وقت بهت نمیگه چون بچه دار نمیشدی حقت بوده سرت هوو بیاد 

وهیچ وقت بهت نمیگه چون خوشگلتراز تو توی خیابونه دیگه شوهرت حق نداره تورو بخاطر ذات تنوع طلبیش دوست نداشته باشه 

اون خیلی مهربونه 

امشب خیلی دلم گرفته 

از اون لحظه هاست که دلم میخواد خدا دست نوازشش رو روی موهام بکشه وبگه حوا تا منو داری غم نداشته باش خودم تلافی همه لحظه های سختتو سرش درمیارم 


نظرات 3 + ارسال نظر
Baran شنبه 9 فروردین 1399 ساعت 21:27 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام حوا بانوی عزیز،سال نوی شما و گل پسرتون مبارک عزیزم

سلام ممنون خانمی سال نو شماهم مبارک عزیزم

Baran یکشنبه 11 اسفند 1398 ساعت 08:53 http://haftaflakblue.blogsky.com/

حوا بانوی عزیز

عزیزم

کمیل شنبه 10 اسفند 1398 ساعت 20:57 http://loveghasedak.blogfa.com

قشنگ بود

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد