تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

پدرانه های مادری

یه جاهایی بابا ها زنده اند ولی به جای پدری کردن فقط مشغول هوسبازی اند به جای بچه اشون یه زنه دیگه رو تو اغوش می کشند  اونوقته که دیگه فقط مادر نیستی خودت هم نمیدونی کی پدر شدی .روز همه مادرهای بامعرفتی که  پدری کردن رو بلدند مبارک .

نظرات 5 + ارسال نظر
اعظم 46 جمعه 1 فروردین 1399 ساعت 16:45

سلام سال نو مبارک امیدوارم سال خوب توام با سلامتی ودل خوش ورسیدن به آرزوهات باشه

سلام .ممنون بانو سا نو شما هم مبارک انشالله سال خوب وپر برکت وپر از سلامتی داشته باشید .

حوا سه‌شنبه 27 اسفند 1398 ساعت 11:38

سلام... خسته نباشی بانو
خیلی وقته دیدم خبری نیست دلم به فکر افتاد
اومدم دیدم مشغول خونه تکونی هستی
من که هیچ نکردم
دست و دلم نمیره
البته هنوز سرکار هستم و تعطیل نشدیم

سلام عزیزم سال نوت مبارک .منم تا ساعت11 شب روز29 ام سرکار بودم واقعا خسته نباشید .

ویرگول یکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت 16:48 http://Haroz.mihanblog.com

آهای کجایی؟؟؟؟
بین نوشته هات که فاصله می افته من نگران می شم، زود بیااااااا

سلام دختر خوب هستم ولی درگیر خونه تکونی ام وضدعفونی کردن و کارم که برعکس کارای دیگه سرم شلوغتر شده یکی بیاد کمک بابا

اعظم 46 یکشنبه 18 اسفند 1398 ساعت 18:20

روز تمام زنان سرزمینم که همچون پدر پشت وپناه خانوادشون هستند مبارک

روز شما هم مبارک

نازنین یکشنبه 18 اسفند 1398 ساعت 15:59

روزت مبارک خانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد