تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

خدایا هوامیخوام برای نفس کشیدن

احساس خفگی میکنم 

دلم یه کم هوا میخواد 

دارم میمیرم ولی لامصب جونم تموم نمیشه 

خدایا شکرت ولی یکم بیشتر هوامو داشته باش 

چرا دنیای تو باهام یاری نمیکنه منکه دارم تلاش خودمو میکنم این دنیا چی از جون من میخواد تحمل بعضی چیزها خارج از توانمه 

خدا بهت احتیاج دارم به اندازه ی همه ی نفس هام به اندازه بودن خودت به اندازه خودت ازت کمک میخوام منه بی مقدار ازتو اندازه خودت خدایی میخوام توقعم زیاد نیست  به خودت قسم خیلی غریبم تونه خودم غریبم به کسی نمیشه گفت 

تف سربالا که میگن همینه 

من هرچی تلاش میکنم بیشتر کم میارم 

خدایا دوست داری همه مدام سرزنشم کنند بخاطر اینکه به تو امید دارم وتوهم هنوز جوابمو ندادی 

خدایا تا کافر نشدم دستمو بگیر 


نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا شنبه 16 فروردین 1399 ساعت 09:11 https://farzandenakhaste.blogsky.com

انشالا سال جدید پر از خوبی و خوشی و خیر و امید باشه برات

ممنون خانمی .انشالله برای شما

ویرگول جمعه 15 فروردین 1399 ساعت 17:39 http://Haroz.mihanblog.com

حوای قشنگم؟ بهتری؟
بمیرم برای اون دلت

سلام گلم الهی زنده باشی عزیزم بله الان بهترم

مارال سه‌شنبه 12 فروردین 1399 ساعت 18:28

سلام عزیزم چی شده خوبی ؟!نگرانت شدم .اگه تونستی بهم سر بزن

سلام خانمی با ایمیل نمیتونم دیگه بهت پیام بدم متاسفم.دلم برات تنگ شده حسابی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد