تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

شبهای کرونایی

خداروشکر که کرونا گرفتم بلکه درد تعدادی از مردم رو درک کنم ازخدا این درد رو نخواستم ولی همینکه این درد رو گرفتم وخواست خدا بوده باعث میشه قدر نعمت سلامتی که خدا بهم داده بود رو بیشتر بدونم 

عمری راحت نفس میکشیم بدون درد راه میریم وچه شبهایی رو با ارامش طی میکنیم 

این چند شبه چه شب های بدی بود 

شب های کرونایی بدتر از روزهاشه 

کسی کنارت نیست وتو نمیدونی تو چه عالمی هستی فقط دلت میخواد این لرز وسرما تموم بشه هرجی پتو دور خودم میپیچم فایده نداشت زنگ زدم 3113 

گفت ناپروکسنتو هر8ساعت بخور هر 6 ساعت هم استامینوفن 

اخه دکتر ناپروکسن رو 12 ساعتی داده بود 

غذا که میخورم بعدش حالت تهوع دارم وکمی دلدرد 

ولی شدم گوسفند لاکچری هرچی علفیجات بود مامان داده پایین دمنوش می کنم میخورم 

دوغ هم برای حالت تهوعم خوبه 

سوپ حالمو بهتر میکنه 

برنج ونون که اصلا نمیتونم بخورم 

خداروشکر گلاب به روتون اسهال نگرفتم فقط کمی دلدرد 

درد دستهام بهتر شده زانوهامم همینطور فقط مچ پام همچنان درد میکنه سردرد وچشم درد دارم دوشب گوش درد داشتم به محضی که گوشم درد میگیره روغن بنفشه یه قطره میریزم نیم ساعت نشده اروم میشم 

گلاب برای تب خوبه بهتر میشم ولی امان ازاون موقع که لرز میفته به بدنم 

جریان هوا روی بدنت باعث میشه پوستت درد بگیره 

عجب مریضیه کوفتی هست 

تنها چیزی که بهم کمک میکنه کارمه با صاحب کارم صحبت کردم 

داره باهام همکاری میکنه 

موقع هایی که بهترم میشینم پاسیستم وگرنه تواین زیر زمین وتنهایی دق میکنم 

میدونین چی اذیتم میکنه وقتی صدای گریه بچه امو میشنوم میخواد بیاد پایین ونمیتونم بغلش کنم ارومش کنم 

تصویری هم که باهاش حرف میزنم بدتر میشه 

هی میاد دم ایوان بالا صدام میزنه میگه مامان ماسک بخر برام که بیام پیشت تازه طرز تهیه ماسک رو هم توضیح میده برام قربونش برم 

بازم باید به مامانم جایزه بدم که تحمل کرده 

ازش بعید بود 

فعلا عزیز شدم شدید

بابا ومامان هم دیروز سردرد داشتند ولی فقط همین ومن همش میگم کاش اینها مریض نشند به قول دکتر دیشبیه میگفت اون سه نفر هم ناقل کرونا هستند فقط علایمی ندارند 

یه توصیه اگه میخواهید برید ازمایش هر جورشده ازمایشگاه خصوصی برید چون کرونا نداشته باشید از تو بیمارستان حتما میگیرید 

دارم فکر میکنم اگه تنها بودم چی میشد 

باید بیشتر صبور باشم همین پدرو مادر الان بچه امو نگه داشتند ودارند بهم رسیدگی میکنند 

روزی دوبار مریم گلی اویشن تخم گشنیز عنبرنثارا واسفند تو خونه دود می کنم برای گوشمم خوبه 

اب وعسل وابلیمو خوبه بهم انرژی میده 

کلا عسل خوبه قند ونبات شیرینی جات کلا نمیخورم غذا اصلا نباید چرب باشه حالت تهوع رو بدتر میکنه رو غذاهام زنجبیل وابلیمو میریزم 

دوای امام کاظم با یه عصاره هشت گیاه هست از شرکت گل دختر اون هم خوبه مخصوص انفولانزاست 

امروز بدتر از دیروز نیستم واین نشونه خوبیه 

واینکه کرونا هیچ ترسی نداره خصوصا اگه بیماری خاصی ندارید یکم از انفولانزا بدتره 

البته در مورد من اینطور بود خب الان مادروپدر وبچه امم به قول دکتر همین ویروس توی بدنشونه یعنی خواه ناخواه همه می گیرید 

دیروز تو محله رو سم پاشی کردند در پارکینگ کمی زیرش بازه هرچی سوسک بود از زیر در اومده بود بیرون وچون من نزدیک در پارکینگ هستم همه سرازیر شده بودند تو راه پله ها شجاع شدم چند تاییشون رو کشتم دیدم فایده نداره درو محکم بستم پستشم مخده گذاشتم ولی جای دشمنتون خالی سوسک های ریز دیشب تو خونه اومدند 

به این نتیجه رسیدم تا سوسک هست کرونا خر کیه 

خخخخخ 

پس از کرونا نترسید 

به این نتیجه رسیدم که پسری رو ندم داداشم ببره بالا بمونه بهتره چون ممکنه اونارو هم مبتلا کنه 

خدا بزرگه انشالله که تا اخر ماه همه چی به خیر وخوشی تموم بشه 

بابا یه سطل رو برداشته بهش طناب بسته از تو ایوان بالا میاره پایین واینجوری بهم مواد غذایی  یا هرچیزی احتیاج دارم میدند 

گرچه میگم غذارو خودم درست میکنم ولی میگند تو استراحت کن خبر ندارند کار میکنم وگرنه کله امو میکنند 

تنتون سالم لبتون خندون 



نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 19 مرداد 1399 ساعت 12:05 https://farzandenakhaste.blogsky.com

خدارو شکر که بهتر شدی. ممن.ن که تجربیاتتو در اختیارمون گذاشتی

خواهش می کنم .منم اینقدر از این واون که کرونا گرفته بودند سوال کردم

اعظم 46 پنج‌شنبه 16 مرداد 1399 ساعت 11:44

خدا رو شکر که بهتری خداکنه مصونیت ایجاد کنه ودیگه این بیماری سراغت نیاد
از آدم چه خبر هنوز زندانه؟

ممنون .یه دکتری مصاحبه کرد که چندبار کرونا گرفته این دیگه خیلی بی رحمیه تا چند روز پیش که هی فامیلشون زنگ میزد مطمین بودم ولی حالا رو نمیدونم باید برم اجرای احکام سر بزنم تا مطمین بشم .درسته دلم خنک شد وجیگرم حال اومد ولی خب اخرش که چی چه فایده اون دوروز بمونه اون تو تازه خوشش میشه مخمل خان

سارا پنج‌شنبه 16 مرداد 1399 ساعت 01:52

آخی عزیزم.الهی هرچ زودتر خوب بشی و سایه ات بالا سر پسر گلت باشه

ممنون عزیز دلم اینم روز مره هام

اینک چهارشنبه 15 مرداد 1399 ساعت 13:12 http://Inak.blogsky.com

الهی هرچه زودتر بهتر بشی و بتونی پسرت رو بغلش کنی.

طول مدت درمان چقدره؟ چقدر باید توی قرنطینه بمونی؟

ممنون . انشالله وای دلم براش یه ذره شده دکتر گفت دوهفته تا سه هفته اینک جان به سرم زده همین امروز بیام خونه ات مهمونی

Baran چهارشنبه 15 مرداد 1399 ساعت 10:47 https://haftaflakblue.blogsky.com/

حوا بانوی عزیزممن این شب ها و روزها رو گذراندم.میفهمم چی میگین.الهی که زووودی خوووب شین
کرونا ترس نداره.ولی آدمو خیلی دلتنگ میکنه...دلتنگ آبا و اجدادش..،

عزیزم الان خوبی ؟ممنون .دقیقا دلتنگ میشی عین غروب جمعه ها .دوست دارم باران عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد