تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

کرونای همه فن حریف

کرونا گوشای تیزی داره تا میگی مثلا بهترم یا بدتر نشدم میزنه میترکوندت 

پست قبلی اینجارو که نوشتم به یک ساعت نشد حالم بد شد 

هربار هم چهره جدیدی از خودش نشون میده 

اولش خوشحال بودم که لااقل همه علایم با هم نیست مثلا چند ساعت سردرد چند ساعت حالت تهوع 

امان از وقتی که یه فکری درمورد کرونا بکنی کلا فکرتم میخونه 

دیشب تا امروز ظهر همه علایم رو باهم داشتم وگوش شیطون وکرونا باهم کر ظهر تا الان بهترم 

نامرد شل کن سفت کن راه انداخته 

مامان چندتا عرقیجات ارامبخش هم قاطی کردداد تابخورم اینجوری سردرد ها وحالت تهوع رو راحتتر تحمل میکنم 

استرس خود مریضی هم به درد مریضی اضافه بشه بده ولی من باهاش کنار اومدم حالا شاید به لطف همین عرقیجات ها باشه 

خلاصه من میتونم کرونا رو شکست میدم ونمیذارم ضربه فنیم کنه 

مامان گفته امشب بهم چندتا قاشق برنج میده اخه خیلی ضعف دارم 

گاهی دیگه انگشتهامم میلرزه نمیتونم درست تایپ کنم 

این چند روزه خیلی خبر مرگ بخاطر کرونا از این واون شنیدم از مرگش نمیترسم فقط از پسری وسرنوشتش بعد خودم میترسم از اونطرفم میگم دیگه بچه تو که عزیز تر از بچه های امام حسین نیست کرونا هم نامردتر از یزیدیا نیست 

ولی در مجموع روحیه ام خوبه خصوصا اینکه در هر حالتی حتی در حالت ضعف ذکرو ختم های اقای سید رو انجام میدم وسر نمازم خیلی دعا میکنم اینجوری حالم خیلی بهتر میشه میبینم هزارتا دعا کردم ولی یادم رفته بگم خدایا مریضی منو هم خوب کن 

یه چیز برام جالبه 

من از اینکه بگم کرونا گرفتم واهمه ای ندارم وحالا که هرکی حالمو پرسیده بهش گفتم تازه طرف مقابل میگه منم گرفتم صداشو درنیاوردم وچنین شدم وچنان شدم 

اگه هر کسی که کرونا میگرفت میگفت مردم بیشتر رعایت می کردند 

واینکه امار خیلی خیلی بالاتر از اینهاست 

مثلا من ازمایش ندادم فقط چون همه علایم رو باهم داشتم بهم گفتند کرونا داری ولازم هم نیست بری ازمایش  خب من که تنها نیستم مطمِینم این اماری که اعلام میکنند یا افرادی هستند که خیلی حالشون بده وفقط یکی دوتا علامت دارند یا مرفهین بی دردند که انجام ازمایش 600 تومنی براشون مشکلی نیست یا کارمندای دولت یا شرکت خاصی هستند که مجبور شدند برند ازمایش بدند 

بقیه مردمی که نمیتونند هزینه کنند یا ترس دارند سراغ ازمایش نمیرند 

خیلی از مردم هم کرونا دارند ولی علامتی ندارند درست مثل پسری تا دوشب قبلش کنارم خوابیده بودوسرفه میکردم تا خودم شک کردم وجامو جدا کردم 

مگه نمیگند با یه عطسه هم منتقل میشه وبه قول دکتر الان بابا ومامان هم کرونا دارند وهمه باید قرنطینه باشیم 

از کرونا نترسید واگه مبتلا شدید حتما به اطرافیان بگید 

اینطوری این بیماری رو هم جدی تر میگیرند 

یکی از مشکلات کرونا ضعف شدیدته میخوای بخوابی بدنت درد میکنه وحالت تهوع داری میخوای بلند شی حال نداری یوهو خوبی یوهو لرز شدید میکنی دهنت اینقدر خشک میشه که انگار کویر لوته اگه حالت تهوع اجازه بده ومایعات بخوری مثل اون مارمولکه اسکار هستا مایعات بخار میشه نا کجا اباد میره اینقدر که حتی ممکنه از خشکی لب ودهنت زخم هم بشه 

حالا همه اینا به کنار یه چیز تازه به ذهنم خورده 

شنیدید مامانها نفرین می کنند میگند الهی آکله بگیری مطمینم سال 1400 به بعد مامانها نفرینشون این میشه الهی کرونا بگیری 

فردا عیده 

تو حق همه مریضها دعا کنیم 

دعا کنین اقامون ظهور کنه مردم نیاز به یک ناجی دارند بسه ازبس تو لباس شریعت سر مردم کلاه رفته اگه مملکت اسلامیه چرا اینهمه فقیر توش پیداست که تو مایحتاج زندگیش مشکل  درحالیکه فلان مسیولش بچه هاش پیش از ما بهترون دارند افتاب میگیرند 


نظرات 5 + ارسال نظر
مارال پنج‌شنبه 23 مرداد 1399 ساعت 22:18

کلا همه مریضی ها همینجورن نمیشه ازشون تعریف کرد

اره کلا مریضی ها شعور ندارند

نازنین پنج‌شنبه 23 مرداد 1399 ساعت 00:11 http://manamdegeh.blogfa.com

سلام حوا جان
خوبی؟
بهتر شده حالت؟
پسری خوبه؟

سلام ممنون بله خدارو شکر بهترم

زهرا سه‌شنبه 21 مرداد 1399 ساعت 09:30 https://farzandenakhaste.blogsky.com

انشالا زود زود خوب بشی و بالا سر گل پسرت
حواجان برا منم دعا کن لطفا

چشم گل من من کی باشم قابل باشم چشم .من به دعای شماها محتاجم

اعظم 46 یکشنبه 19 مرداد 1399 ساعت 21:39

خدا شفا بده

ویرگول شنبه 18 مرداد 1399 ساعت 16:17 http://Haroz.mihanblog.com

الهی که هر چه زودتر بهتر بشی عزیزم
سعی کن خودت رو تقویت کنی هر جوری هست و اصلا استرس نداشته باشی
زود زود هم از حال خودت خبر بده لطفا

ممنون .چقدرم من حرفتو گوش میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد