تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

کرونای ور پریده

سلام بچه ها 

خوبم خداروشکر 

کرونای ورپریده  داره نفسهای اخرشو میکشه دیگه دارم مطمین میشم چون علایم خیلی خفیف شده 

گاهی سردرد گاهی حالت تهوع وشاید یکی دوبار در روز سرفه کنم بیشتر بی حالم وخسته ام 

مامانم که میگه دیگه خوبی بلند شو بیا بالا  امروز که کلا میگفت تو که چیزیت نیست کرونا کجا بود اونا که روتخت بیمارستان دارند میمیرند کرونا دارند دکتر الکیگفته کرونا داری حالا خوبه شبهایی که تا صبح جون میکندم پیشم نبود دوروز هم هست خودم غذا میپزم ودیگه ازاون رسیدگی ها هیچ خبری نیست 

البته بگم مامانمم دیگه تحملشو ازدست داده گاهی تو خلوت شبانه خودم برای بچه ام دلم میسوزه وگریه می کنم 

دلم برای مامانمم میسوزه خودمو جاش میگذارم 

حق داره 

خب همه ادمها که تحمل شیطونی بچه ندارند 

درموزد داروی امام کاظم 

داروی امام کاظم ایمینی بدن رو میبره بالا
دونوع هست تابستانه:(رازیانه هلیله سیاه شکر سرخ )زمستانه که به جای رازیانه مصطکی میریزند
البته دوز داره که چجوری قاطیش کنندکه من بلد نیستم البته شنیدم شربتش هم هست 

واینکه چند روز پیش که ازیترومایسین تموم شد ولی هنوز تب داشتم وخلط مامان برام داروی جدید تجویز کرد 

داروی امام رضا + عصاره عفونت عمومی  واینجوری تبم قطع شد دیگه مسکن هم نخوردم خصوصا اینکه برای سردردم  عرق بابونه خوردم 

اینها نسخه منه چون پیش زمینه بیماری ندارم من نمیدونم بقیه این نسخه به دردشون میخوره یانه 

به گفته دکتر دوشنبه میتونم از قرنطینه بیام بیرون 

پسری فهمیده ذوق کرده 

هی میپرسه امروز چند شنبه است 

زنگ زدم اقا سید وضعیت عادمو گفتم 

گفت صبرکن برات ببینم 

بعدش  گفت نگران نباش این اقا تا رضایت تو رو جلب نکنه اون تو موندنیه صبرکن خودش حقتو جوری میده که تو راضی بشی واینکه فقط به رضایت تو هست میتونی همین الان هم رضایت بدی که گفتم نه اصلا 

یاد اون موقع میفتادم که به عشق ونفسش زنگ زد که کاری کن من بیام بیرون الانم به همون بگه 

بچه ها هیچ چیز اندازه دعا تو شفای مریض بدرد نمیخوره 

خصوصا دست جمعی دعا کردن 

خصوصا اینکه بعد نماز اول وقت همونطوری که اقا سید گفته دعا کنین 

یه لحظه ای بود سخت من صدای بچه امو از پایین میشنیدم ونمیتونستم کاری کنم بلند شدم نمازخوندم ودعا کردم جو اروم شد 

ازته قلبتون به خدایی که بزرگتر از هرچیزیه ایمان داشته باشید خودش صداتونو میشنوه براش دردودل کنین 


نظرات 6 + ارسال نظر
حوا دوشنبه 27 مرداد 1399 ساعت 08:22

خدا رو شکر که بهتری
ان شاء الله که کامل از بدنت بیرون بره...
الان هم فکر نکن خوب شدی راحت شدی... باز هم باید مواظب باشی...
دو ماه تقریبا زمان میبره که بدنت به حالت نرمال قبلی برگرده... چون تمام سیستم ایمنی بدنت درگیر بوده... باید بیشتر مراقب باشی... چون بودند کسانی که فکر کردند خوب شدند و رعایت نکردند و با قدرت بیشتر کرونا فعال شده تو بدنشون... دو تا 21 روز مراقبه لازمه
و نهایتا چهار تا 6 ماه بدنت ایمنی داره به این ویروس...

ان شاء الله که همه چیز ختم به خیر بشه...

دقیقا .به توصیه ات عمل میکنم خیلی نامرده این کرونا

اینک شنبه 25 مرداد 1399 ساعت 14:05 http://Inak.blogsky.com

خداروشکر که داری خوب میشی...

خداروشکر ممنون

زهرا شنبه 25 مرداد 1399 ساعت 09:31 https://farzandenakhaste.blogsky.com

عزیزم خدا گل پسریتو برات حفظ کنه خدارو شکر دوران دوریتون تموم میشه
میگم این آقا سید کیه ؟

یه پست دقیق براتون میذارم .ممنون خدا گلاتو برات حفظ کنه

نازنین جمعه 24 مرداد 1399 ساعت 14:39 http://manamdegeh.blogfa.com

سلام
خدا رو شکر که بهتره حالت

حوا جان ،آقا سید دقیقا کیه ؟ و چه کاری انجام میده؟

مارال پنج‌شنبه 23 مرداد 1399 ساعت 22:13

حوا اگه امکانش هست شماره این سیدو بزار تو جیمیل .من هنوز درگیر آلرژی و تنگی نفسم

درموردش یه پست میگذارم

مارال پنج‌شنبه 23 مرداد 1399 ساعت 22:11

سلام حوا جون .من یه مدت سرنزدم الان فهمیدم کرونا گرفتی .خداروشکر که بهتری

سلام ممنون الان بهترم خداروشکر .شما چطوری بفکرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد