تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

جایزه بی جایزه

ازاونجا که هیچ کدومتون حدس نزدین پس جایزه بی جایزه 

بابا یکم خلاقیت 

اونایی که چند ساله دارند منو میخونند دیگه چرا 

لااقل یه سرچ تو ارشیوم میزدین 

اون شب شب تولد پسری بود 

یه چیز جالب بگم 

اینکه با کلی زحمت وخرج کیک پختم با روکش شکلات بسیااااار خوشمزه شد جای همتون خالی فقط اینکه روکشش رو که درست کردم گذاشتم یخچال تا پسری نبینه ومثلا سوپرایزش کنم 

رفتم نشستم سر کارم 

یه ان به خودم اومدم دیدم پسری صداش نمیاد چون اغلب خیلی باهام حرف میزنه وکلا نمیذاره حواسم به کارم جمع باشه 

چشمتون روز بد نبینه اقا چیزمیز گذاشته بود زیر پاش رفته بود تو یخچال نشسته بود وبا کمترین امکانات یعنی همون انگشتای کوچولوش حساب کیک رو رسیده بود 

نمیدونستم بخندم یا گریه کنم 

به هرحال یه جشن کوچیک چهار نفره با همون کیک نصفه نیمه برگذار شد 

حس خوبی بود بعدم یه کلیپ از چندتا عکسش از اول تا الانش  گذاشتم که قوم الظالمین همه هجوم اوردند دیدند ومن تصمیم گرفتم دیگه نذارم وضعیتمو ببینند 

فقط دختر داماد بزرگشون همون که مامانش یعنی خواهر شوهر بزرگه فوت کرده (فهمیدین چی به چی شد ؟)اون اومده بود یه استیکر تولد مبارک گذاشته بود 

پسری خودش دید اول خوشحال شد بعد بغض کرد ویاد خاطراتش افتاد منم گریه ام گرفت به حال بچه ام 

خدا لعنتش کنه عادمو 

دعام کنین 

هنوز جواب دادگاه نیومده معلوم نیست میخواند برجام امضا کنند یا یه رای ابلاغ کنند 


نظرات 6 + ارسال نظر
مارال جمعه 28 شهریور 1399 ساعت 21:16

سلام تو همه پستات پیامام نصفه میاد .

سلام چرا

مارال پنج‌شنبه 27 شهریور 1399 ساعت 20:11

سلام حوا جان خوبی عزیزم
میای تو جیمیلم .کار خیلی واجب دارم .ممنون

سلام عزیزم اومدم پیام گذاشتم برات

مارال چهارشنبه 26 شهریور 1399 ساعت 15:09

ای جووونم

زهرا چهارشنبه 26 شهریور 1399 ساعت 08:53 https://farzandenakhaste.blogsky.com

عزیزم تولدش خیلی مبارکه. ماشالا دیگه داره مرد میشه ها گل پسرمون.... یادش بخیر چقدر میومدی مینوشتی از قضیه بچه خواستنت و نشدنش...... روز تولد روزیه که خدا خواسته یه موجود نازنین وارد دنیای خام و مجرد مادرا بشه .نباید میذاشتی که بغض کنه و ناراحت بشه
کیک خوردنش بامزه بود حسابی سوپرایزت کرده پسری
متوجه نشدم کلیپ رو اینستا گذاشتی؟ قوم الظالمین کجا هجوم آوردن؟؟

ممنون خانمی .خدا حفظ کنه دختر وپسر گلتو باهاش حرف زدم حواسشو پرت کردم .مادر بودن نعمتیه ولی یه خانواده داغون داشتن ارزوی هیچ بچه ای نیست همیشه بخاطر بدنیا اوردنش با وجود عادم عذاب وجدان دارم . .بله حسااااابی سوپرایز شدم کلیپ رو گذاشتم وضعیت واتساپ همون جا هجوم اوردند .

ویرگول سه‌شنبه 25 شهریور 1399 ساعت 23:14 http://Haroz.mihanblog.com

آقا من مشکوک به کرونا بودم برای همین حدسم نمی اومد، ببخشید
تولد پسر گلت مبارک باشه، ایشالا که سایه ات همیشه بالای سرش باشه.
امیدت بخدا باشه, حتما که خبرهای خوبی در راهه.
عادم هنوز تو زندانه؟

عزیزم الان خوبی؟چقدر من بی وفام مرسی عزیزم .انشالله تو هم سالم وسلامت باشی .بله فعلا زندانه میام میگم .

حوا سه‌شنبه 25 شهریور 1399 ساعت 08:08

سلام
مبارک باشه تولدش... ان شاء الله جشن دامادیش
من نمیدونستم تولدش گل پسرتون چه ماهی هست
قبل اون حدسم حس تولد بهم دست داد بعد گفتم شاید نباشه و اون حدسم رو زدم

به هرحال مبارک باشه و همیشه و همیشه به شادی و تندرستی

سلام عزیزم .ممنونم انشالله عزیزانت سالم وتندرست باشند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد