تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

سرگیجه

از کمبود خواب سرگیجه گرفتم این دوروز 

یه شب حالم بد شد خودشون فهمیدند من 12 ساعت پشت سرهم کار کردم وشب دیگه بی حال شدم 

به تکاپو افتادند بین گزینه هاشون بالاخره یکی رو استخدام کردند 

من هنوز قرارداد امضانکردم

روزهای سختی گذشت اعتماد به نفسم خیلی اضافه شده به راحتی باارباب رجوع کنار میام ولی امان از وقتی که با ثبت شکایت روبرو بشم هنوز زبونشو ندارم که محترمانه ادمی که بیخودی حرف میزنه رو بشونمش سر جاش 

چون مدیر پروژه قبلی مرد بود والتن شده یه زن یعنی من تغییراتی ایجاد شد که خودشون هم پیش بینی می کردند ومن تازه میفهمم چقدر مردها سست عنصرند حتی وقتی قصد وغرض نداری وفقط برای کار باهاشون درارتباطی

زودتر هم قبول مسئولیت می کنند 

. کارشناس دادگستری بالاخره دوروز پیش ازبس زنگ زدم اومد یه پیرمرد هفتاد ساله که به املاکی شبیه بود نه کارشناس تا ناکجا اباد خونه رو دید هر دوطبقه رو انگار دنبال یه مدرک میگشت من تعجب کردم که چرا مثل کارشناسهای قبلی حرف از پول اژانس وحق الزحمه اضافه نکرد ولی وقتی خواست بره یه پلاستیک  از انبار عطاری مامان اینا دستش بود ورفت 

که البته خودم حسابشون کردم 

عملا در روز یکبار در حد دودقیقه به بالا سر میزنم اینطوری کمتر بخاطر کارم بهم چیز میگند ولی هنوز مامانم ول کن نیست 

قراره بخشی از حساب کتابهارو هم من انجام بدم که امروز برای اموزش حساب کتاب اخر ماه رفتم دفتر اونم از 6صبح

یعنی الان دارم غش میکنم 

عادم اینقدر عوضی بازی دراورده که دلم نمیخواد در موردش حرف بزنم با حرفاش کاری کرد بعد از مدتها به هق هق بیفتم

میام میگم مجدد 

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 08:40 https://farzandenakhaste.blogsky.com

الهی که تنت سالم باشه و مزد روزهای سخت رو به عالی ترین نحو بگیری. امیدت بخدا باشه. از آدم پست و حقیر چشم داشتی نداشته باش ممکنه دستش پر باشه و مغز و فکرش فقیره

ممنون به همچنین. جمله اخرت روباید با طلابنویسم حقیقت محضه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد