تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

آخرین روزهای متاهلی

همیشه غصه هست 

انگار نمک غذا شده 

دادخواست طلاق دادم 

یه اتفاقات کوچولویی افتاد تا بالاخره قاضی رو رویت کردیم و جلسه زودتر از موعد گذاشت برامون 

گفت برید رای که اومد بیارش اینجا کپی برابر با اصل کن ببر دفتر خونه غیابی طلاق بگیر 

عادم که قرار بود خرج طلاق رو بده هزینه  کپیه برگه داورش رو هم از من میخواست بگیره 

قاضی یه جوری میگه باید بده نگه داری انگار همین الان یکی پشت در منتظرمه اونوقت مرتیکه به قاضی میگه من که مشکل ندارم  انگار تا الان بااجازه قاضی هر غلطی خواسته کرده 


عوضیتر از اون هم سراغ ندارم 


اومد روز دهم بچه رو برد. برده بودش با جاری و خواهر جاری گردش سی و سه پل انار گلاسه کوفت کرده بودند 

اینقدر مملکت ما بی در وپیکره 

که شب ساعت ۸ شب جاری و خواهرش سوار ماشین عادم میشند شیشه ها هم دودی دوتا زن بدون شوهراشون  برند سی و سه پل انار گلاسه بخورند 

بعدم بچه رو آوردند دم خونه و رفتند 

دنبال یه خونه مناسب تو اصفهانم مگه گیر میاد 

بورس هم که همه رو بدبخت کرد یکیشم من 

میخوام خونه فولادشهر رو بفروشم چند ر غازمو بذارم روش یه جا اینجا بگیرم 

بااین پولای من که هیچی نمیدند یه خونه ۳۰ متری پیدا کردم چهارباغ پایین ۷۲۰ میلیون 

۵۳ متری شهید کشوری ۷۰۰ میلیون 

خونه تو خیابون بابام و اینا که متری۱۸ میلیون هست اونو اصلا نمیتونم بهش فکر کنم 



نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 17 فروردین 1400 ساعت 08:05 https://farzandenakhaste.blogsky.com

سلام حوای عزیزم
سال نو مبارک. انشالله بحق این ماه عزیز غصه ها از دلت برداشته بشه و آرامش به دلت برگرده
همه ی تغییرات چه تغییرات خوب چه بد استرس آور هستند انشالله با گذشت زمان بهترین زندگی رو برای خودت و پسرت بسازی

سلام عزیزم .سال نو شما هم‌مبارک .ممنون ‌.دقیقا .انشالله اینطور باشه .تا بیام حلش کنم پیر شدم

دل سوختگان سه‌شنبه 17 فروردین 1400 ساعت 00:47 https://parvazabde2000.blogsky.com/

و قصه تلخ زندگی.

میشه باز از نوع شروع کرد و دوباره ساخت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد