تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم
تنهایی های حوا

تنهایی های حوا

یه زن مثل خیلیها نه مثل بعضیها،یک حوای بی آدم

میخوام امیدوار بشم

هنوز درگیر مدرسه پسری ام 

مستاجرم جاخوش کرده نمیره بیرون کجا با بیست میلیون خونه رهن میدند دیگه 

داداشم زنگ زد باهاش اتمام حجت کرد گرچه مستاجر خونه خودشم نمیره بیرون که خودشم بده سر خونه اش

یه مورد تازه پیش اومده هم دلم‌میخواد بگم هم نمیدونم اصلا بگم یا نه 

نمیدونم چرا نمیخوام باور کنم که پیش اومده 

شاید بخاطر اینکه آمادگی پذیرشش رو نداشتم واینکه خاطرات تلخ گذشته ذهنم‌رو نسبت به یک چیزهایی بدبین کرده الان هرکس جای من بود کلی تو دلش قند آب میشد ولی من کلی ترس دارم 

برام دعا کنین 

کاش این روزهای آخر خرداد تموم میشد 

فلسفه عده رو میدونین چیه؟برام قابل هضم نیست وقتی یه نفر تموم طول زندگی مثل دشمن خونیه باهات و چند سال هم باهاش رابطه نداشتی چرا بعداز طلاق باید براش عده نگه داری که معجزه بشه تقاضای رجوع کنه ؟پس چرا زن یائسه عده نداره توی طلاقش

چه فرقی هست بین من و اون. اون بچه دار نمیتونه بشه ولی منم ارتباطی نداشتم که بخوام شک به وجود بچه داشته باشم تازه باوجود این همه راه پزشکی ،چی بگم گاهی وقتها یه مسائلی سخت فکرم به هم می ریزه 


حوصله مزخرفات انتخاباتی رو هم ندارم اولین بار یه هیچ تعصبی روشدن ندارم 

وقتی دختر آقای رررررر آینده میاد از پدرش باافتخار حرف میزنه که پدرم چه خدماتی انجام داده برای زنهای این مملکت دلم میخواد جیغ بزنم بهش میگم اگه جای من بودی روت میشد اینو درمورد پدرت بگی 

عادم سر چند ر غاز نفقه اذیت میکنه داداشم گفت ولش کن چندسال بگذره بالاخره قانون عوض میشه پدرشو در بیار 

مادر عادم کرونا گرفته بوده شدید ولی زنده است خیلی سخت جونه  بود و نبودش فرقی نداره برام ولی دلم میخواد عذاب کشیدنشو ببینم 

داداشم به عادم گفته تو هم یبار برو دنبال مدرسه برای پسرت گفته اصلا دلم نمیخواد بچه ام بده مدرسه به شما چه 



نظرات 3 + ارسال نظر
مارال دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت 17:51

همیشه منتظرم با خبرهای خوب بیای

ممنون گلم

اعظم 46 دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت 00:21

سلام واقعا این کرونا وتورم وگرونی همه رو از جمله مستاجر ها رو مستاصل کرده مگه در آمد اونا چقدرشده که هم رهن وهم کرایه مضاعف بدن

از خداوند خیر برات آرزومندم خوش بین باشودر خیری که به روت باز شده با آغوش باز بپذیر

سلام عزیز دلم .مستاجر من خودش املاکی دارهدارم کنین

فاضله یکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت 08:47 http://golneveshteshgh.blogsky.com

امید خوبه

خیلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد